Šovakar LTV 1.kanālā pulksten 19:30 raidījumā “Vērtības. Viedokļi. Vērtējumi” tiks diskutēts par reklāmas nozīmi sabiedrības dienaskārtības veidošanā. Sarunā piedalīsies Latvijas Reklāmas asociācijas valdes loceklis Andris Blaka un kultūrologs Sergejs Kruks.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Pagājušajā nedēļā Rīgā atkal viesojās Žana Marī Bursiko stilīgāko reklāmas klipu kolekcija. “Reklāmas rīmu naktī” speciālie ielūgtie viesi un tie, kas varēja atļauties samaksāt padārgo biļešu cenu, varēja visu nakti jūsmot par provokatīviem, šokējošiem, humoristiskiem, - vārdu sakot, vienkārši kvalitatīviem – reklāmas klipiem.

Vai pārējiem jāsamierinās ar biksīšu ieliktnīšiem un ne-parastajiem veļas pulveriem, ar ko ikdienā tiek bombardēts televīzijas skatītājs? Vai reklāmas industrija rada viltus realitāti, iestāstīdama mums, ka nosaukums ir svarīgāks par saturu? Vai reklāmas biznesā pastāv ētika? Vai abonentmaksu finansēta sabiedriskā televīzija bez reklāmām būtu laba alternatīva tiem, kas nevēlas asociēt sevi ar “patērētājiem”?

DELFI lasītājiem, kā vienmēr, iespējams pievienot atsauksmes par reklāmas biznesu šim rakstam, ko izmantosim raidījumā. Tāpat arī ēterā prezentēsim DELFI lasītāju viedokli, kas izveidosies no jūsu šīs dienas balsojumiem DELFI “Dienas jautājumā”.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form