Vai pārējiem jāsamierinās ar biksīšu ieliktnīšiem un ne-parastajiem veļas pulveriem, ar ko ikdienā tiek bombardēts televīzijas skatītājs? Vai reklāmas industrija rada viltus realitāti, iestāstīdama mums, ka nosaukums ir svarīgāks par saturu? Vai reklāmas biznesā pastāv ētika? Vai abonentmaksu finansēta sabiedriskā televīzija bez reklāmām būtu laba alternatīva tiem, kas nevēlas asociēt sevi ar “patērētājiem”?
DELFI lasītājiem, kā vienmēr, iespējams pievienot atsauksmes par reklāmas biznesu šim rakstam, ko izmantosim raidījumā. Tāpat arī ēterā prezentēsim DELFI lasītāju viedokli, kas izveidosies no jūsu šīs dienas balsojumiem DELFI “Dienas jautājumā”.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit