Tikai 15% iedzīvotāju uzskata, ka tās varētu būt speciālas agresīvo braucēju uzlīmes uz mašīnām. Oriģināls respondentu ieteikums ir eseju rakstīšana, jo visbiežāk agresīvie braucēji ir vīrieši, kuriem eseju rakstīšana varētu principā nepatikt. Katrs piektais respondents uzskata, ka agresīvos braucējus nekas nevarēs pāraudzināt. Turklāt šajā jautājumā skeptiskākas ir sievietes.
Juris Stengrevics, LTAB valdes priekšsēdētājs norāda, ka "agresīva braukšana bieži vien ir izraisīto ceļu satiksmes negadījumu cēlonis. Neskatoties uz šobrīd esošajiem stingrajiem administratīvajiem sodiem un Ceļu policijas prasmīgu to piemērošanu, agresīvo vadītāju skaits paliek nemainīgi augsts."
OCTA likuma labojumi paredz, ka apdrošinātājiem būs pieejama visa informācija par administratīvajiem pārkāpumiem ceļu satiksmē (tiesa, tā būs maksas informācija), par kuriem reģistrē pārkāpumu uzskaites punktus. Arī līdz šim OCTA likums paredzēja iespēju apdrošinātājiem saņemt informāciju no IeM par tiem autovadītājiem, kas sodīti par braukšanu dzērumā vai narkotisko vielu iespaidā. LTAB norāda, ka realitātē apdrošinātājiem tā arī netika nodrošināta iespēja saņemt šādus datus.