No 14. līdz 27.decembrim divu nedēļu garumā kinoteātrī "Coca Cola Plaza" tiks demonstrēts globālās pretkorupcijas organizācijas "Transparency International" un tās Latvijas nodaļas – Sabiedrības par atklātību "Delna" - sagatavotais sociālās reklāmas klips "Mags", kas ir veltīts 2007.gada ANO Pretkorupcijas dienai, portālam "Delfi" pavēstīja Sabiedrības par atklātību "Delna" pārstāvji.
Klipu demonstrēs 35 pasaules valstu televīzijas un kinoteātri.

Reklāmas klipa mērķis ir pievērst uzmanību korupcijas motīviem. Klips apspēlē burvju mākslinieka triku ar naudas zīmi. Skatītāja magam aizdotā nauda tiek veikli nobēdzināta. Triks tiek atkārtoti demonstrēts palēninātā tempā, atklājot iepriekš slēpto acu apmānu. Noslēgumā aizkadra balss atklāj asociatīvo intrigu ar apgalvojumu "Korupciju slēpj tie, kam tā ir izdevīga."

Klipa nozīmi komentē Delnas priekšsēdētājs Roberts Putnis: "Klips ir ļoti trāpīgs Latvijas situācijai, kur sabiedrība ir pieņēmusi korupciju kā ikdienu un pašsaprotamību. Klips atgādina, ka korupcijas ikdienišķums ir noteiktu kriminālu interešu noteikts, veidots un uzturēts mīts."

Klipu var noskatīties šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!