Rīgas domes priekšsēdētājam Andrim Ārgalim domē izveidotajā Rīgas mēra uzticības tālrunī nereti nākas uzklausīt arī sūdzības par neuzticīgiem un sliktiem vīriem un sadzīviskām grūtībām.
Ārgaļa uzticības tālrunis 8003008 darbojas diennakti un tā zvanus pieņem tikai mēra sekretāre un Ārgalis. Jebkurš cilvēks pa telefonu 10 minūšu laikā var izklāstīt savu problēmu. Ārgalis centīsies attiecīgi reaģēt uz ziņojumu un, ja problēmu neizdosies atrisināt, iedzīvotājs par to tiks informēts.

Lai arī Ārgalis visu uzticības tālrunim uzticēto informāciju uzskata par nepieciešamu, viņš iecerējis rīdziniekiem izplatīt informatīvas lapiņas ar informāciju par uzticības tālruņa būtību.

Informatīvās lapiņas iecerējis izplatīt ar pasta un masu mediju palīdzību.

Tajā būs aicinājums uzticības tālrunim ziņot par gadījumiem, kad iedzīvotāji sastapušies ar pašvaldības amatpersonu korumpētību, iedzīvotāju "futbolēšanu" no vienas iestādes uz citu un par rīdzinieku problēmu risināšanas vilcināšanos.

Mērs atzina, ka mēneša laikā rīdzinieku aktivitāte, zvanot uz uzticības tālruni, nav samazinājusies, un tam arvien ir ļoti liela piekrišana.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!