Jaunas bīstamās vietas ir arī pie Svētes, pie Ogres, Aizkraukles, Jēkabpils, uz Āraišu pārbrauktuves Cēsu rajonā, un vairāki melnie punkti uz Rīgas- Siguldas šosejas.
LVC satiksmes organizācijas pārvaldes direktors Māris Zaļaiskalns laikrakstam atzinis, ka atsevišķi melnie punkti pēc rekonstrukcijas no kartes izdzēsti. Pārsvarā tās ir vietas ārpus Rīgas. Taču ir vietas, kur, neraugoties uz veiktajām ceļa rekonstrukcijām, bīstamība saglabājusies, piemēram 2001.gadā rekonstruētais A1 ceļa Rīga-Ainaži posms, kur savulaik jau bija melnie punkti pagriezienos uz Gauju un Kadagu.
Speciālisti atzīst, ka pārsvarā ceļa posmos, kur pagaidu risinājumi - tādi kā luksoforu vai ceļa zīmju uzstādīšana, krūmu izciršana - nav līdzējuši. LVC speciālists Jānis Vasaraudzis atzinis, ka nereti "ja likvidē vienu melno punktu, tas pārcelsies kilometru tālāk". Šāda bīstamo vietu pārcelšanās skaidrojama ar autobraucēju agresīvo braukšanas stilu - nobremzēti pie jaunā luksofora, viņi pēc tam tik un tā pie pagrieziena uzsākot savstarpēju "cīņu" par iekļūšanu galvenajā plūsmā.
Vasaraudzis uzskata, ka šādos ceļa posmos, kuros vērojama īpaša satiksmes intensitāte, risinājums ir tikai vairāklīmeņu krustojuma izbūve, ceļa paplašinājums ar vairākām joslām un ceļa pagriezienu samazinājums. Melnos punktus varētu samazināt arī ceļu apgaismojums.
Taču Zaļaiskalns laikrakstam norādījis uz milzīgajām izmaksām: "Ekonomiskā krīze valstī un visā pasaulē ietekmēs arī ceļu būvēšanu."