Latvijas Zinātņu akadēmijā trešdien tika pasniegta Cicerona balva veiksmīgākiem tautas uzrunas meistariem – raidījuma "ielas garumā" veidotājai, "Zelta Zivtiņas" kampaņai un LNT "Labestības dienai", informēja Latvijas Universitātes Komunikācijas studiju nodaļas docents Miervaldis Mozers.
Savukārt Mērfija balvu izpelnījās "Nelss" reklāmas kampaņa "nāc, pārtikas mums nav!", kā arī neveiksmīga "Rīgas satiksmes" skaidrošana par jaunu tramvaja biļešu lietošanas kārtību.

No vairāk nekā 80 nominantiem žūrija ZA Senāta priekšsēdētāja Jāņa Stradiņa vadībā, ievērojot arī interneta balsojuma rezultātus, Cicerona balvu piešķīra LTV 1 raidījuma "Ielas garumā" veidotājai Lilitai Eglītei par pētniecisko žurnālistiku, LNT kampaņai "Labestības diena", kura spēja savākt gandrīz 150 000 latu bērnu atbalstam, kā arī DDB Latvija reklāmas kampaņai – TV seriālam "Zelta zivtiņa", kurš izcēlies ar labu gaumi un humora izjūtu.

Šāgada Mērfiji adresēti SIA "Nelss" kampaņai "Nāc, pārtikas mums nav! " par reklāmas telpas piesārņošanu ar nekvalitatīvu vēstījumu, SIA "Rīgas satiksme" par neprasmīgu skaidrojumu jaunas maksas kārtības ieviešanai tramvajos.

Starp nominantiem Cicerona balvai tika izcelti Jevgeņijs Orlovs par aktuālām reportāžām avīzē "Čas", Radio SWH par Eirovīzijas parodiju un kampaņa "Help – par dzīvi bez tabakas."

Nominācijā "Par (ne)sekmīgu darbību politikā" interneta balsojums turpināsies līdz 1. jūlijam, un politiķiem balvas tiks pasniegtas 3. jūlijā.

Balsojums un nominantu saraksts ir konkursa mājas lapā www.cicerons.lv.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!