Auditorfirma "Deloitte&Touche", pēc Nacionālās radio un televīzijas padomes (NRTVP) pasūtījuma izvērtējot iespēju lauzt Latvijas Televīzijas (LTV) pērnā gada nogalē noslēgtos reklāmas laika pārdošanas līgumus, secināja, ka joprojām pastāv juridiska iespēja lauzt šos līgumus.
NRTVP otrdien saņēma "Deloitte&Touche" atzinumu, kurā norādīts uz iespēju līgumus lauzt, informēja padomes vadītāja palīgs Edgars Jaunups. Līgumu laušanas nosacījumus var precizēt pārrunu vai tiesas ceļā, bet plašāku informāciju par atzinumu padome nesniegs, jo informācija ir "zināmā mērā konfidenciāla" un lai ar to nevarētu iepazīties pretējā puse.

LTV nozares kurators Ilmārs Šlāpins nākamajā padomes sēdē ierosinās diskusiju par turpmāko rīcību un nepieciešamību uzdot Latvijas Televīzijai lauzt līgumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!