Foto: F64

Saeimas deputāte Iveta Grigule (ZZS) Dziesmu un deju svētku laikā Latvijas televīzijās izvērš savu reklāmas kampaņu, taču tās izmaksas neatklāj.

Tik pat noslēpumaina kā par finansēm, Grigule ir arī par savas kampaņas mērķiem. Pēc politiķes stāstītā, Latvijas Televīzijā, LNT un TV3 pārraidīto uzrunu iedzīvotājiem mērķis esot "grūtajā laikā, kad Latvija virzās uz eiro ieviešanu, kārtējo reizi runāt par vērtībām", jo bieži vien tiekot izdarīts spiediens, lai cilvēki atsakās no vērtībām un kļūst liberāli - šādi tiekot veidotas arī tādas partijas kā "Vienotība" un Reformu partija.

Vaicāta, vai reklāmas kampaņa ir tapusi, lai gatavotos kādām lielākām politiskajām ambīcijām nākotnē un pirms tam vairotu savu popularitāti, Grigule atbildēja, ka "tad jau neviens nevar iet tribīnē", ja politiķiem uzreiz tiek pārmestas ambīcijas. Politiķe skaidroja, ka pašlaik viņa nav nevienas partijas biedre, tāpēc būs jārisina jautājums, kurā partijā iestāties. Šis lēmums arī ietekmēšot viņas tālākos plānus, un viņa vēl neesot konkrēti izšķīrusies, vai piedalīties nākamgad gaidāmajās Eiropas Parlamenta un Saeimas vēlēšanās.

Grigule stāstīja, ka naudu šīm reklāmām "sametuši" atbalstītāji, taču viņu vārdus deputāte atteicās nosaukt. Viņa retoriski vaicāja, vai šādi jautājumi tiek uzdoti arī Ministru prezidentam Valdim Dombrovskim (V), kad viņš parādās televīzijā vai kādos reklāmas klipos.

Grigule iepriekš ievērību guvusi ar centieniem sarīkot referendumu par eiro ieviešanu Latvijā, taču šie plāni nav ieguvuši cerēto virzību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!