"Samazinājums nozīmē, ka zaudēsim iepriekšējā gadā sasniegto 10 % ceļu stāvokļa uzlabojuma līmeni. Tagad no daudziem projektiem būs jāatsakās," laikrakstam šo ieceri komentējis a/s "Latvijas Valsts ceļi" valdes priekšsēdētājs Tālis Straume, norādot, ka ikkatrs ceļu būvē ieguldītais lats nes trīs latu atdevi tautsaimniecībā, tāpēc krīzes laikā tāpēc krīzes laikā taupīt uz infrastruktūras rēķina nav pareizs solis.
"Tikai defektu novēršanai mums pašlaik vajadzētu 1,5 miljardus latu. Tādas naudas, protams, nav. Varēsim atļauties tikai vienkāršus seguma uzlabošanas darbus uz galvenajiem ceļiem un Eiropas Savienības fondu projektus," laikrakstam paudis Straume.
Laikraksts atzīmē, ka citviet Eiropā infrastruktūras projektu atbalstīšana tiek uzskatīta par vienu no galvenajām izejām no ekonomiskās krīzes. Piemēram, Vācijā pieņemts lēmums atvēlēt satiksmes infrastruktūrai papildu divus miljardus eiro.