"Šāds Rīgas tēls nostiprinājies līdz ar lēto aviosabiedrību ienākšanu Latvijā, kas radīja ievērojamu ārzemju tūristu skaita pieaugumu mūsu valstī. Taču problēmas cēlonis nav tūristu skaita pieaugums, bet gan brīvi sasniedzamie seksa pakalpojumi, kas pieejami ne tikai specializētās vietās, bet ko Latvijas meitenes piedāvā arī naktsklubos, bāros un citās izklaides vietās, " norāda kampaņas autori.
Apvienojot nevalstisko organizāciju, mediju un privātuzņēmumu iespējas un resursus, tiks sākta kampaņa, kuras mērķis ir pārtraukt un mainīt vienaldzīgo attieksmi pret šo problēmu, kā arī celt sabiedrības un tieši Latvijas sieviešu pašapziņu, "liekot aizdomāties, vai ir vērts iesaistīties vienas nakts sakaros izmaksātas kokteiļa glāzes dēļ, " informē kampaņas autori.