Latvijas iedzīvotāji arī šogad par sev tīkamo Eirovīzijas dziesmu 12.maijā varēs nobalsot, un balsu skaitīšanu arī šogad nodrošinās uzņēmums "Lattelekom". Ņemot vērā iepriekšējā konkursa laikā gūto pieredzi, uzņēmums veicis tehniskus uzlabojumus, un tagad piecās minūtēs varēs apkalpot divreiz vairāk, tas ir, 100 000 zvanu.
Katrai dziesmai būs savs tālruņa numurs, pa kuru zvanot varēs nobalsot. Tie būs paaugstinātas maksas tālruņa numuri. Maksa par zvanu no "Lattelekom" tīklam pieslēgta tālruņa vai taksofona būs desmit santīmu (ar PVN). Pēc savienojuma automātiskais atbildētājs paziņos, ka balsojums ir pieņemts.

Balsojumus pieņems piecas minūtes kopš brīža, kad pēc visu konkursa dalībnieku dziesmu noklausīšanās pārraides vadītāji dos signālu balsošanai.

Balsot varēs, piezvanot no "Lattelekom" tīklam pieslēgta tālruņa, taksofona, mobilā tālruņa, kā arī izmantojot "Lattelekom" priekšapmaksas zvanu kartes.

Tie abonenti, kuri ir slēguši pieeju paaugstinātas maksas tālruņa numuriem, varēs piezvanīt, izmantojot telekartes vai priekšapmaksas zvanu kartes. Zvanu kartes ļauj zvanīt uz paaugstinātas maksas tālruņa numuriem pat tad, ja pieeja tiem ir slēgta, turklāt rēķinā šo zvanu nebūs, jo par tiem jau samaksāts, zvanu karti iegādājoties. Zvanu kartes var iegādāties preses kioskos triju, piecu un desmit latu vērtībā.

Papildu informāciju par balsošanu var iegūt, piezvanot bez maksas "Lattelekom" Klientu apkalpošanas dienestam pa tālruni 800 8040.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!