Foto: LETA
Telekompānija LNT gada beigās likvidēs Latvijas Ziņu kanālu, tā vietā attīstot Latvijas Mūzikas kanālu, sacīja telekompānijas pārstāve Ingūna Sermole.

Kā skaidro Sermole, telekompānija nolēmusi likvidēt Latvijas Ziņu kanālu, jo uzņēmums nav redzējis iespējas tā tālākai attīstībai.

Latvijas Mūzikas kanālam savukārt strauji palielinājusies auditorija, tādēļ LNT izlēmis par labu tā attīstībai, novirzot tam visus Latvijas Ziņu kanāla finanšu un cilvēkresursus.

Līdz ar izklaides kanāla attīstību no nākamā gada sākuma plānots mainīt arī tā zīmolu un nosaukumu uz "Kanāls 2". Sermole klāsta, ka galvenokārt "Kanālā 2" tiks pārraidīta muzikālā šova "Okartes skatuve" otrā kārta. Tāpat programmā būs arī jauniešiem domāti seriāli, filmas un raidījumi.

Latvijas Ziņu kanāla resursi tikšot ieguldīti arī LNT pozīciju stiprināšanai, jo pavasara sezonā šajā kanālā paredzēti jauni šovi un raidījumi, taču plašāk Sermole neko pagaidām negribēja stāstīt.

Kā ziņots, pērn telekompānija AS "Latvijas Nacionālā televīzija" strādāja ar 809 129 latu zaudējumiem, kas, salīdzinot ar 2009.gadu, samazinājušies par 28%. LNT zaudējumi 2009.gadā bija 1,12 miljoni latu.

Telekompānijas apgrozījums pagājušajā gadā samazinājies par 165 624 latiem un kopumā bija 7,98 miljoni latu. 2008.gadā LNT strādāja ar peļņu 154 939 latu apmērā, un tā apgrozījums bija 11 miljoni latu.

Telekompānijas LNT īpašnieks ir AS "Neatkarīgie nacionālie mediji", kuras padomes priekšsēdētājs ir telekompānijas LNT dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Andrejs Ēķis.

Saskaņā ar tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopoto informāciju otrs vairāk skatītais kanāls novembrī bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 12%.

Jau ziņots, ka telekompānija "TV3" pieņēmusi lēmumu nākamgad pārtraukt raidīt nacionālajā apraidē un kļūt par maksas kanālu, savukārt LNT par šādu iespēju vēl lemj.

Galvenie "TV3" bezmaksas ētera pamešanas iemesli saistīti gan ar nevienlīdzīgo konkurenci ar citiem kanāliem, gan sabiedriskās televīzijas reklāmas tirgus kropļošanu, gan skatītāju lielāku pieprasījums pēc vietējā ražojuma produkcijas.

Par nacionālo apraidi četri nacionālie kanāli - Latvijas Televīzijas abi kanāli, LNT un "TV3" - ciparu virszemes televīzijas ieviesējam Latvijā SIA "Lattelecom" gadā maksā katrs 650 000 latu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!