Latvijas Televīzijas (LTV) priekšvēlēšanu reklāmas ieņēmumi 8.Saeimas vēlēšanu laikā sasnieguši 429 225,46 latus, liecina LTV pārskats par 8.Saeimas vēlēšanu priekšvēlēšanu aģitāciju.
No visiem ieņēmumiem 13 683 latus LTV samaksājušas pašas partijas, tajā skaitā 4 323 latus maksāja politiskā apvienība "Centrs" un 9 360 latus - Zaļo un zemnieku savienība. Pārējos 414 542,46 latus par partiju reklāmām apmaksājušas trešās personas.

Savukārt par piedalīšanos apmaksātajā raidījumā "Groziņvakars" savienība "Latvijas ceļš" un Latvijas Zemnieku savienība iztērējusi 500 latus katra.

Visvairāk - 137 553,71 latu - reklāmai LTV tērējusi Latvijas Pirmā partija un 71 437,59 latus - Tautas partija.

57 091,27 latus reklāmai LTV iztērējusi "Tēvzemei un brīvībai"/LNNK, 54 649,23 latus - savienība "Latvijas ceļš", 40 740,11 latus - Zaļo un zemnieku savienība, bet Sociāldemokrātu savienība - 29 559,40 latus.

Latvijas Sociāldemokrātiskā strādnieku partija reklāmai LTV tērējusi 11 677,65 latus, Brīvības partija - 11 526,30 latus, partija "Jaunais laiks" - 9 367,20 latus, politiskā apvienība "Centrs" - 4 323 latus, bet apvienība "Par cilvēka tiesībām vienotā Latvijā" - 300 latus.

Kā atzina LTV Sabiedrisko lietu vadītāja Ingrīda Šmite, ieņēmumi no politiskās reklāmas ir papildinājuši LTV kopējo budžetu, taču tie nespēj izlīdzināt LTV parādus. Kā ziņots, jaunais LTV ģenerāldirektors Uldis Grava maijā LTV pārņēma ar aptuveni pusmiljonu latu lieliem parādiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!