Lai atvieglotu rīdzinieku pieteikšanos vienotajai elektroniskajai biļetei – e-talonam – darbu turpina seši uzņēmuma Rīgas satiksme mobilie klientu apkalpošanas centri. No ceturtdienas tie mainīs savu atrašanās vietu, informēja "Rīgas Satiksme".

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Klientu centri - autobusi no 23. oktobra būs pieejami:

  • pie centrālās Latvijas Universitātes ēkas (Raiņa bulvārī pie krustojuma ar Arhitektu ielu);
  • tramvaju galapunktā Juglā (Brīvības gatvē 409a);
  • pie Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes (Lomonosova ielā 1);
  • pie tirdzniecības centra Origo (Stacijas laukumā 1);
  • Bolderājā autobusu galapunktā (Parādes ielā 36a);
  • Zolitūdē autobusu galapunktā (Jāņa Endzelīna ielā 11).

Mobilie klientu centri ir atvērti no pirmdienas līdz sestdienai, laikā no plkst.10.00 līdz 18.00. Pieteikties elektroniskajai biļetei ir iespējams arī Rīgas satiksmes biļešu kasē Brīvības ielā 191, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un sestdienās no plkst. 10.00 līdz 18.00.

Klientu centros pasažieri var saņemt anketas personalizētā e-talona iegūšanai (izņemot pasažierus, kuri tās saņēmuši pa pastu), iegūt palīdzību anketas aizpildīšanā, kā arī nodot pa pastu saņemtās anketas.

Iedzīvotājus, kuriem ērtas bija līdzšinējās klientu centru atrašanās vietas - Imantā, Ķengaragā un Ziepniekkalnā -, uzņēmums lūdz tos apmeklēt līdz 22. oktobrim (ieskaitot).

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form