Ceturtdien ap plkst.18.10 automašīnai "Toyota Camry", kas brauca pa otro braukšanas joslu Ķengaraga virzienā, no Dienvidu tilta atvērtā lūkā ielijis šķidrs betona maisījums, informēja cietušā pārstāve, AS "Balticovo" komunikācijas konsultante Liāna Bokša.
Kā pastāstīja Bokša, no tilta krita arī cieti būvniecības materiāli, kas laimīgas sakritības dēļ nokrituši tikai dažus centimetrus no auto.

Notikuma vietā izsaukta arī policija, un par faktu Pašvaldības policijas pārstāvis noformējis protokolu.

Piektdien līdz plkst.13 neviens no Dienvidu tilta konstrukcijas darbu veicējiem ar cietušo nav sazinājies, savukārt uzņēmuma sekretāre nesniedz informāciju par atbildīgo personu vārdiem un kā ar viņām var sazināties.

Mašīnas tīrīšana aizņēmusi vairāk nekā četras stundas, informēja Bokša.

"Biju šokā, kad, braucot uz mājām, zem Dienvidu tilta man uz galvas pēkšņi uzgāzās betona maisījums," sacīja cietušais Gvido. "Uzskatu, ka jābrīdina cilvēki - braukšana zem Dienvidu tilta var būt bīstama cilvēku dzīvībai, savukārt man ļoti palaimējies, ka esmu sveiks un vesels."

Savukārt būvfirmas AS "BMGS" pārstāvji uzskata, ka mašīna ar cementa maisījumu ir apšļakstīta, nevis šis maisījums tai uzlijis. Kā apgalvo firma, vakar "BMGS" sektorā uz Dienvidu tilta noticis incidents, kad netālu no braucamās daļas nolijis šķidrs cements "nelielā apjomā, kas, atsitoties pret cietu virsmu, uzšļakstījās arī uz garāmbraucošo automašīnu "Toyota Camry"".

"BMGS" pārstāvji pēc incidenta nekavējoties esot ieradušies notikuma vietā un atvainojušies cietušajam par notikušo. Uzņēmuma pārstāvji notikuma vietā piedāvājuši cietušajam nekavējoties doties uz automazgātuvi, lai nomazgātu šķidro cementu, pirms tas nav sacietējis, sedzot mazgāšanas izdevumus, kā arī kompensējot kaitējumu, ja pēc mazgāšanas tāds būtu konstatējams automašīnai.

No automašīnas tīrīšanas tās īpašnieks esot atteicies un pēc policijas izsaukšanas devies projām, stāstīja "BMGS" būvniecības diviziona direktors Aleksandrs Kačalovs, kurš atradies notikuma vietā.

"BMGS" kategoriski nepiekrīt šofera izplatītajai informācijai, ka no topošā tilta ir krituši būvniecības materiāli.

Savukārt cietušais Gvido apgalvoja, ka "BMGS" vadība no saviem darbiniekiem esot saņēmusi nepatiesas ziņas. "Manis teikto var apliecināt Patruļpolicijas trešās rotas kārtībnieks un liecinieks Sergejs K., kurš atradās blakus un situāciju filmēja. Man netika piedāvāta palīdzība tīrīt mašīnu, un neviens man neatvainojās, savukārt uzņēmuma pārstāvis, kurš ieradās parakstīt protokolu, bija bez personas apliecinošiem dokumentiem, un viņa personību policijas pārstāvis pārbaudīja datu bāzē," sacīja cietušais.

Kā ziņots, Dienvidu tilta būvniecības darbus plānots pabeigt novembrī, bet estakādes pāri Krasta un Maskavas ielai paredzēts pabeigt vēl ātrāk, iepriekš informēja AS "Dienvidu tilts" projekta vadītājs Dmitrijs Bahmanovs.

Kā norādīja Bahmanovs, patlaban būvniecības darbi pie Dienvidu tilta un estakādēm pāri Krasta un Maskavas ielai "rit pilnā sparā atbilstoši grafikam".

Tilta būvniecības ģenerāluzņēmējs ir AS "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas celtniecības kompānijas, kuras ir specializējušās tieši tiltu izbūves darbos, - SIA "Skonto būve", AS "Latvijas tilti", AS "BMGS", SIA "Tilts", SIA "Rīgas tilti" un SIA "Viadukts".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!