Nedēļas ietvaros notiks sešas lekciju sesijas par tēmu "Pārdošanas veicināšana", "Mārketinga budžeta plānošana", "Interneta mārketings", "Mārketinga inovācijas", "Brenda uzbūve" un "Patērētāju uzvedība".
Katras sesijas ietvaros uzstāsies gan vietējie, gan ārzemju lektori, kuri pastāstīs par labākajiem un veiksmīgākajiem piemēriem mārketinga praksē un spilgtākajām nozares tendencēm 2007. gadā, kā arī sniegs ieteikumus labākai mārketinga aktivitāšu plānošanai 2008. gadam. Tuvākajās dienās portālā "Delfi" tiks publicētas intervijas ar dažiem no lektoriem.
Latviju šajā pasākumā pārstāvēs reklāmas un mārketinga speciālisti no "Tele2", "SKY", "K-RAUTA", portāla "one.lv", laikraksta "Dienas Bizness", "European Hit Radio", "Nordea Bankas" un citiem uzņēmumiem.