Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā (ES) pirmsreferenduma informēšanas kampaņas galvenās mērķauditorijas būs lauksaimnieki, iedzīvotāji vecumā virs 55 gadiem, uzņēmēji, strādājošie iedzīvotāji un jaunieši, aģentūru LETA informēja pirmsreferenduma informēšanas pasākumu vadības grupas preses sekretāre Ieva Stare.
Stare gan atzīmēja, ka šīs nekādā gadījumā nebūs vienīgās sabiedrības grupas, kas tiks aktīvi uzrunātas, jo uzmanība tiks pievērsta plašam sabiedrības grupu lokam.

Latvijas iestāšanās ES pirmsreferenduma informēšanas pasākumu vadības grupa piektdien valdībā iesniedz pirmsreferenduma informēšanas pasākumu stratēģijas projektu.

Kā paskaidroja Stare, informēšanas pasākumi noritēs trīs pakāpēs - pirmais būs informatīvais posms, tam sekos sabiedrisko diskusiju posms, savukārt noslēgumā vadības grupa aicinās iedzīvotājus nebūt pasīviem un paust savu nostāju referendumā. Darba gaitā vadības grupa konsultēsies ar valsts institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un dažādām sabiedrības grupām. Informēšanas pasākumos tiks iesaistīti nacionālie un reģionālie plašsaziņas līdzekļi, kā arī dažādu sabiedrības grupu autoritātes.

Pēc tam, kad vadības grupai tiks piešķirts budžeta finansējums, tā atvēlēs līdzekļus atsevišķiem projektiem, ko īstenos sabiedrības grupas un nevalstiskās organizācijas, runājot par sev aktuāliem jautājumiem.

Lai uzsāktu darbu pie informēšanas pasākumiem, nepieciešams Ministru prezidenta akcepts stratēģijas projektam. Projektu jāizvērtē arī pirmsreferenduma informēšanas sabiedriski konsultatīvajai padomei.

Jau ziņots, ka vadības grupas uzdevums ir nodrošināt sabiedrību ar informāciju par ES, lai veicinātu tās atbildīgu izvēli tautas nobalsošanā. Vadības grupa koordinēs valdības informācijas sniegšanu, veicinās diskusiju sabiedrībā par ES jautājumiem, gatavojoties 2003.gada 20.septembrī paredzētajai tautas nobalsošanai par Latvijas dalību ES.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!