Foto: DELFI
Piektdien aprit 11 gadi, kopš sāka darboties pirmais Latvijas interneta ziņu portāls DELFI. Tāpat kā pirms gada, svinot apaļo desmitgadi, DELFI arī pēdējā gada laikā saglabājis vadošās pozīcijas interneta ziņu mediju tirgū gan pēc auditorijas lieluma, gan arī pēc reklāmas apgrozījuma. DELFI portālu mēnesī apmeklē 676 571 unikālie lietotāji (Dati: Gemius, Oktobris 2010).

Pēdējā gada laikā DELFI turpināja pievērst īpašu uzmanību jaunu satura pasniegšanas veidu attīstībai. Nozīmīgākie pēdējā darbības gada sasniegumi ir:

- DELFI pāreja uz jaunu, pasaules vadošajām tendencēm atbilstošu dizainu;

- DELFI grupai piederošā izklaides portāla Mango.lv kļūšana par piekto lielāko interneta mediju Latvijā, apdzenot Diena.lv;

- Iegūta pozīcija mīlētāko zīmolu topā – vienīgajam no interneta ziņu medijiem;

- DELFI Bizness ziņu kanāla atvēršana, kuru ik mēnesi apmeklē vairāk nekā 100 tūkstoši lasītāju;

- Reģionālā sludinājumu portāla Pārdod! ieviešana Latvijas tirgū.

A/s "Delfi" sākotnēji piederēja informācijas tehnoloģiju kompānijai "MicroLink", līdz 2003.gadā to iegādājās Norvēģijas uzņēmums "Findexa", bet kopš 2007.gada "Delfi" iekļauts Baltijas mediju koncerna "Ekspress Grupp" sastāvā. Ar DELFI zīmolu darbojas ziņu mediji Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Ukrainā.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!