Viena no lielākajām kļūdām bijusi sabiedrisko attiecību komandas sākotnējā izvēle, uzsver "Komunikācijas aģentūra/ Edelman Affiliate" valdes priekšsēdētāja Signe Reinholde - Āboliņa.
Aptaujātie speciālisti atzīst, ka, ja prezidents būtu spilgta personība, neveiksmīgo prezidentūras sākumu būtu vieglāk aizmirst.
«Tikai tad, ja Zooloģiskajā dārzā ievēlēts prezidents izrādītos spilgta personība, pagātnes notikumi tiktu piedoti un aizmirsti. Tāpat, atrodoties tik augstā un nozīmīgā amatā, cilvēkam vispirms ir jādemonstrē izpratne par politiku,» uzskata P.R.A.E. projektu direktors Arnis Lapiņš.
Ģirts Ozols, "MMS Communications Latvia" direktors un "Latvijas Reklāmas asociācijas" prezidents savukārt uzskata, ka "prezidenta tēls ir neizteiksmīgs, nenoteikts un nepiepildīti pretrunīgs".
Vairāki eksperti norādījuši, ka valstij tik taupīgos laikos, prezidents un viņa ģimene nedrīkst būt tik izšķērdīgi. Savukārt Sabiedrisko attiecību konsultants Jurģis Liepnieks uzskata, ka pēdējās ziņas par prezidenta ģimenes izšķērdību ir salīdzinoši sīkumi, atgādinot, ka prezidentam ir reprezentatīva funkcija un "prezidenta ģimenei ir jādzīvo pilī, nevis būdiņā, viņiem ir jābrauc labā automašīnā".