Lai varētu sākt Dienvidu tilta maģistrālo pievedceļu būvniecību Pārdaugavā, Rīgas domes Satiksmes departaments lūdz ģimenes mazdārziņu lietotājus atbrīvot no nelikumīgiem objektiem teritoriju starp Ziepniekkalna ielu, Padures ielu un Gulbju ielu.
Mazdārziņu lietotāji tiek lūgti līdz 5.maijam teritoriju atbrīvot no šķūnīšiem un tamlīdzīgām būvēm. Departaments brīdina, ka pretējā gadījumā atbilstoši Civillikuma 1032.pantam objekti tiks uzskatīti par pamestiem un tiks nojaukti.

Dienvidu tilta 3.kārtas posma no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai būvniecība izmaksās 28 miljonus latu, ieskaitot PVN.

Dienvidu tilta trešās kārtas jeb Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla būvniecības laikā tiks izveidoti maģistrālie pievedceļi Daugavas kreisajā krastā no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai.

Būvniecības laikā paredzēts izbūvēt pilnībā jaunu automaģistrāli ar četrām braukšanas joslām un nobrauktuves Daugavas kreisajā krastā no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai. Jaunās maģistrāles un Bauskas ielas šķērsojums tiks izbūvēts divos līmeņos, kur Bauskas iela būs augšējā līmenī ar diviem rotācijas apļiem.

Divos līmeņos tiks izbūvēts arī jaunās automaģistrāles un Ziepniekkalna ielas šķērsojums, kuru veidos četri pārvadi un gājēju tunelis. Zemgales virziena maģistrālajā transporta mezglā tiks izbūvētas arī trokšņu slāpējošas sienas, kā arī veikti apjomīgi pazemes komunikāciju pārbūves darbi. Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla trases garums ir 2,8 kilometri. Transporta mezgla izbūvi plānots pabeigt 2011.gadā.

Tehniskā projekta izstrāde tika pabeigta 2007.gadā. Projektēšanu veica SIA "Pro Via".

Nākotnē šo maģistrāli paredzēts turpināt līdz pat Vienības gatvei, paplašinot divlīmeņu šķērsojumu Ziepniekkalna ielā un izbūvējot vairāku līmeņu šķērsojumu arī Vienības gatvē.

Patlaban turpinās Dienvidu tilta otrās kārtas jeb Slāvu maģistrālā kustības mezgla būvniecība.

Dienvidu šķērsojuma maģistrālo pievedceļu būvniecības mērķis abos Daugavas krastos ir izveidot drošu, videi draudzīgu un ērtu transporta sistēmu, kas nodrošinās Rīgas pilsētas attīstību, paaugstinot satiksmes drošību, paplašinot un sakārtojot maģistrālo ielu tīklu. Dienvidu tilta maģistrālie pievedceļi uzņems galvenās tranzīta plūsmas, sniedzot iespēju apbraukt pilsētas centru.

Dienvidu tilta pirmo kārtu jeb pašu tiltu satiksmei atklāja 2008.gada 17.novembrī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!