Galvenās patērētāju sūdzības Rīgā ir par nepietiekamu preču kvalitāti, un problemātiskākā prece ir apavi, šodien preces konferencē informēja Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktors Kārlis Freimanis.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Kā atzina Patērētāju interešu aizstāvības asociācijas vadītāja Tekla Žobova, ārpus Rīgas galvenās sūdzības ir par īri un komunālajiem pakalpojumiem. Patērētāju sūdzas arī par elektrotehnikas, pārtikas preču, mobilo telefonu, interneta kvalitāti, kā arī par likumdošanu, stāstīja Žobova.

PTAC ir Ekonomikas ministrijas pārraudzībā esoša valsts civiliestāde, tajā patlaban darbojas 34 darbinieki. Pagājušajā gadā ar PTAC palīdzību pārdevēji un pakalpojumu sniedzēji patērētājiem atmaksājuši Ls 26 730 par nepienācīgas kvalitātes precēm vai pakalpojumiem.

Pērn PTAC izskatījis 609 patērētāju iesniegumus un sūdzības, tajā skaitā 170 sūdzības no citām pilsētām un apdzīvotajām vietām, izņemot Rīgu. Kopumā sniegtas atbildes uz 520 patērētāju iesniegumiem un sūdzībām. Panākts, ka tiek izpildītas 446 patērētāju iesniegumos un sūdzībās izvirzītās prasības.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form