Foto: LETA

SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP), ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas stāvokli un apzinoties riskus saistībā ar Covid-19 izplatību Latvijā, no šā gada 9. novembra līdz 6. decembrim nodrošina klientu klātienes pieņemšanu Klientu apkalpošanas centros tikai pēc iepriekšēja pieraksta, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Tikšanos ar klientu apkalpošanas speciālistu jāpiesaka, zvanot uz tālruņa numuru 8900 darba dienās no pulksten 8 līdz pulksten 20 vai e-pieraksta vietnē.

RNP Klientu apkalpošanas centrā apmeklētāji tiks ielaisti tikai pieraksta kārtībā, tādēļ uzņēmums aicina klientus ierasties ne ātrāk kā piecas minūtes pirms pieņemšanas laika. Apmeklējot RNP telpas, obligāti jālieto mutes un deguna aizsegs vai vairogs. Klienti aicināti laicīgi sagatavot visus nepieciešamos dokumentus iesniegšanai, kā arī līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam – pasei vai eID kartei.

Tāpat uzņēmums aicina izvērtēt nepieciešamību apmeklēt tikšanos klātienē – joprojām attālināti var iesniegt dokumentus, risināt jautājumus un saņemt konsultāciju.

Klienti aicināti būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas laiks vai atbildes uz e-pastiem vai iesniegumiem ir jāgaida ilgāk.

Jau vēstīts, ka piektdien, 6. novembrī, Ministru kabineta ārkārtas un Krīzes vadības padomes kopsēdē, izskatot virkni ar Covid-19 izplatības ierobežošanu saistītos jautājumus, Ministru kabinets pieņēma rīkojumu izsludināt valstī ārkārtējo situāciju no pirmdienas, 9. novembra.

Valdība lēmusi izsludināt visā valsts teritorijā ārkārtējo situāciju uz četrām nedēļām jeb laiku no 9. novembra līdz 6. decembrim. Ministru kabineta rīkojuma teksts pieejams šeit.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!