Foto: Publicitātes attēli
No piektdienas līdz 7.jūnijam notiek ietekmes uz vidi novērtējuma sabiedriskā apspriešana Ziemeļu transporta koridora 3. un 4. posmam – no autoceļa A5 (Rīgas apvedceļš, Salaspils – Babīte) un A10 (Rīga – Ventspils) krustojuma līdz Daugavgrīvas ielai. Iedzīvotāju vērtējumam tiek piedāvāti trīs automaģistrāles alternatīvie risinājumi, informēja Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments.

Ziemeļu koridora 4.posms ir ārpus Rīgas administratīvajām robežām, tāpēc tikšanās ar iedzīvotājiem notiks ne tikai Rīgā, bet arī Babītes novadā un Jūrmalā.

Sabiedriskās apspriešanas sapulces notiks 19.maijā plkst.18.00 Rīgas domē, Rātsnama Sēžu zālē; 20.maijā plkst.18.00, Jūrmalas domē Lielajā zālē; 25.maijā plkst.18.00 Babītes vidusskolas zālē, Piņķos.

Ar ietekmes uz vidi darba ziņojumu, tā kopsavilkumu un kartogrāfiskiem materiāliem var iepazīties darba dienās darba laikā:
- Vides pārraudzības valsts birojā, Rūpniecības ielā 23, Rīgā;
- Vides valsts dienesta Lielrīgas reģionāla vides pārvaldē, Rūpniecības ielā 23, Rīgā;
- Rīgas domes (Rātsnamā) telpās, Rātslaukumā 1, Rīgā;
- Jūrmalas pilsētas domes telpās, Jomas ielā 1/5, Jūrmalā;
- Jūrmalas "Zemes nama" ēkas 1.stāva vestibilā, Edinburgas prospektā 75;
- Babītes novada domes telpās, Centra ielā 4, Piņķos;

Rakstiskus priekšlikumus par ietekmes uz vidi novērtējuma darba ziņojumu līdz 2010.gada 7. jūnijam var iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Vides pārraudzības valsts birojam, Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV – 1045, tālrunis 67321173, fakss 67321049.

Trases variantu salīdzinājumu no satiksmes organizēšanas, atbilstības teritoriju plānojumiem, ietekmes uz sabiedrību un autoceļu būvniecības aspektiem izpētīja un skiču projektu izstrādāja AS "Ceļuprojekts". Savukārt trases variantu salīdzināšanu no ietekmes uz dabas apstākļiem, vides kvalitātes un bioloģiskās daudzveidības aspektiem veica ietekmes uz vidi novērtējuma darba ziņojuma izstrādātājs SIA "Eiroprojekts".

Ziemeļu transporta koridora projekts paredz uzbūvēt ātrsatiksmes autoceļu, kas šķērsos Rīgu rietumu – austrumu virzienā, neskarot pilsētas vēsturisko centru.

Plānotais ceļa garums ir aptuveni 30 kilometri. Rietumos Ziemeļu koridors pieslēgsies Rīgas apvedceļam pie Babītes, bet austrumos - pie Vidzemes šosejas Berģos. Projekts ģeogrāfiski sadalīts četros posmos, no kuriem visnozīmīgākais un sarežģītākais ir 2.posms, kas šķērso Daugavu un virzās gar pilsētas centru tā ziemeļu pusē no Daugavgrīvas ielas līdz Gustava Zemgala gatvei.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!