Tautas partijai (TP) ieguldot 20 000 latus Iekšlietu ministrijas (IeM) finansējuma reklāmas kampaņā, mēs panācām ministrijas budžeta palielinājumu par 9 miljoniem latu. "Man šķiet, nav slikts bizness". Tā šodien laikrakstā "Vesti Segodņa" izteicies iekšlietu ministrs Mareks Segliņš.
Segliņš norāda, ka jau vairākkārt pirms reklāmas kampaņas centies sarunās ar politiķiem panākt finansējuma palielināšanu IeM. Taču, tā kā tas nav izdevies, nolēmis "spiest uz tautas kalpiem caur sabiedrību". Segliņš arī informē, ka pirms pieņemt lēmumu filmēties reklāmas rullītī ilgi konsultējies ar TP priekšsēdētāju, jo līdz tam neviens ministrs tā nebija darījis.

TP pēc iekšlietu ministra Mareka Segliņa lūguma piešķīra naudas līdzekļus, lai pilnībā segtu izdevumus, kas saistīti ar IeM veidoto videoklipu rādīšanu televīzijā. Videoklipi televīzijā tika rādīti ministrijas informatīvās kampaņas ietvaros, lai sabiedrību informētu par katastrofālo budžeta līdzekļu trūkumu gan policijā, gan citās ministrijas iestādēs.

Tā laika Andra Šķēles tēla veidotājs un šī projekta vadītājs Jurģis Liepnieks izteica viedokli, ka klips pēc savas būtības ir sociālā reklāma, nevis priekšvēlēšanu klips. Videoklipa izmaksas kopā ar ētera laiku bija vairāk nekā 20 000 latu. Klipu izstrādāja Kaspara Rolšteina sabiedrisko attiecību firma "Kreatīvā laboratorija".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!