TP pēc iekšlietu ministra Mareka Segliņa lūguma piešķīra naudas līdzekļus, lai pilnībā segtu izdevumus, kas saistīti ar IeM veidoto videoklipu rādīšanu televīzijā. Videoklipi televīzijā tika rādīti ministrijas informatīvās kampaņas ietvaros, lai sabiedrību informētu par katastrofālo budžeta līdzekļu trūkumu gan policijā, gan citās ministrijas iestādēs.
Tā laika Andra Šķēles tēla veidotājs un šī projekta vadītājs Jurģis Liepnieks izteica viedokli, ka klips pēc savas būtības ir sociālā reklāma, nevis priekšvēlēšanu klips. Videoklipa izmaksas kopā ar ētera laiku bija vairāk nekā 20 000 latu. Klipu izstrādāja Kaspara Rolšteina sabiedrisko attiecību firma "Kreatīvā laboratorija".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit