Latvijas negatīvais tēls ārvalstīs ir pārspīlējums, latviešu pašu galvās mūsu valsts tēls ir daudz vairāk pabojāts nekā ārzemniekam, kuram lielos vilcienos ir vienalga, intervijā atzina Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Slokenbergs arī norāda, ka nereti nedaudz pārspīlējam, ko no valsts tēla vēlamies iegūt. "Ļoti svarīgi ir apzināties, ka viena lieta ir, ko šis tēls nozīmē mums pašiem, otra - ko tas nozīmē ārzemniekiem, trešā - kā šis tēls palīdz pārdot piedāvātos pakalpojumus. Tas ir tāds balanss, kur katrā situācijā tiek veiktas dažādas funkcijas," norāda Slokenbergs.

TAVA vadītājs atzīst, ka mums pašiem Latvijas tēla veidošana nepieciešama, lai saprastu, kas tad ir tas, ko varētu piedāvāt citiem, savukārt ārzemniekiem valsts tēls pilda atpazīstamības funkciju. "Tad nonākam pie trešā posma, kā šis tēls palīdz vai nepalīdz pārdot mūsu piedāvātos produktus," uzsver Slokenbergs.

Viņš akcentē, ka ir jādomā par tūrisma tēlu, nevis tēlu visai valstij. Šim tēlam ir jābūt pietiekami elastīgam, lai ar to varētu uzrunāt vairākas valstis, uzskata Slokenbergs.

Vērtējot iepriekš veiktās aktivitātes Latvijas tēla veidošanā, Slokenbergs atzīst, ka līdzšinējā darbība ir liecinājusi par plāna neesamību.

"Piemēram, pēkšņi pareklamējamies CNN, un neviens nevar pateikt, kāpēc tieši tur. Tad vēl mums ir bijusi reklāmas kampaņa, kas ir bijusi interesanta pati par sevi, te es domāju stāstu par zilajām govīm, bet tai nav turpinājuma. Ideja jau ir laba, bet valsts tūrisma tēla būvēšana jau nesastāv no dažādām interesantām darbībām, ir nepieciešama mērķtiecīga rīcība," pauž Slokenbergs.

Kā ziņots, TAVA direktors Armands Slokenbergs amata pienākumus sāka pildīt šā gada 24.augustā.

Kā iepriekš informēja Ekonomikas ministrijas Sabiedrisko attiecību nodaļā, Slokenbergam ir 12 gadu pieredze vadošos amatos reklāmas aģentūrās.

Slokenbergs no 1997.gada līdz 2002.gadam ir bijis mediju aģentūras "Media House" direktors, bet no 2001.gada līdz 2009.gadam - "Media House Baltic" reģionālais direktors. Paralēli viņš no 2003.gada līdz 2009.gadam pildījis arī valdes locekļa amatu "Mediaedge:Baltic". Līdz šim Slokenbergs strādāja par konsultantu reklāmas aģentūrā "E-aģents".

TAVA vadītājam ir divas augstākās izglītības - uzņēmējdarbībā un pedagoģijā, kā arī gadu gaitā viņš apmeklējis virkni dažādu kursu mārketinga un reklamēšanas jomās.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form