Aptuveni 600 Latvijas farmaceitu piektdien pulcējās Rīgas Latviešu biedrības namā, lai "Aptiekāru dienas 2003" ietvaros konferencē pārrunātu aktualitātes farmācijas nozarē, kā arī suminātu labākās aptiekas un veiksmīgākās medikamentu reklāmas.
Ikgadējās nu jau desmitās "Aptiekāru dienas" idejas autors uzņēmuma "Grindeks" valdes priekšsēdētājs Valdis Jākobsons žurnālistiem norādīja, ka laika gaitā, kupli apmeklējot šo jau par tradīciju kļuvušo pasākumu, farmaceiti pierādījuši tā nepieciešamību.

Aptiekāru asociācijas prezidents Guntis Belēvičs uzsvēra, ka katru gadu aptiekāru konferences dalībniekus par aktualitātēm informē arī pārstāvji no Labklājības ministrijas. "Esam daudz iemācījušies, varam sekot līdzi visām izmaiņām, jo sabiedrisko organizāciju viedokli valsts ņem vērā," sacīja Belēvičs.

Veselības ministrijas Farmācijas departamenta direktors Juris Bundulis norādīja uz cilvēku vieglprātību, lietojot medikamentus. "Zudusi robeža starp zālēm un pārtiku, jo maz ir informācijas par risku, lietojot zāles nepareizi," norādīja Bundulis.

Latvijas Farmaceitu biedrības prezidents Aigars Eniņš savukārt piebilda, ka nedrīkst pieļaut, ka sabiedrība uzskata farmaceitu vienkārši par pārdevēju. Ir jāmēģina informēt, ka viņš ir konsultants, nevis tirgotājs.

Liela nozīme sabiedrības viedokļa veidošanā par farmācijas nozari un tajā strādājošiem ir aptiekām un medikamentu reklāmām.

Tāpēc "Aptiekāru dienas 2003" dalībnieki piektdien sumināja 12 konkursa "Gada aptieka 2003" laureātus. Septiņas no tām atrodas Rīgā, bet pārējās ir Neretas, Dagdas, Bauskas, Kokneses un Limbažu aptiekas.

Dienas noslēgumā paredzēts izvēlēties labāko no televīzijas reklāmas klipu konkursa "Zelta piesta" 10 reklāmām, kuras veidojušas deviņas firmas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!