Viens no pazīstamākajiem Latvijā krievu valodā iznākošajiem laikrakstiem "Telegraf" mainījis īpašnieku, no neoficiāliem avotiem kļuvis zināms portālam "Delfi.ru". Oficiālu apstiprinājumu šīm ziņām gan nav izdevies iegūt.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Tomēr zināms, ka jaunie "Telegraf" īpašnieki ir investoru grupa ar Latvijas un ārzemju kapitālu. Viņi jau apsolījuši, ka avīzes formāts nemainīšoties un tāpat kā līdz šim laikraksts iznāks katru dienu.

Pirmās ziņas par "Telegraf" īpašnieku maiņu bija maijā. Toreiz "Telegraf" īpašnieks Valērijs Belokoņs un "Čas" īpašnieks Aleksejs Šeiņins bija vienojušies par abu mediju apvienošanu. Tomēr vēlāk "atšķirīgu viedokļu par biznesu" dēļ abu mediju apvienošana, kas bija paredzēta rudenī, nenotika.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form