Kopumā no "Baltkom" saņemti iesniegumi par 405 numuriem, taču pārējie nosūtīti atpakaļ informācijas precizēšanai. "Lattelekom" skaidro, ka abonentu datos tika atklātas kļūdas un nebija iespējams veikt klientu identifikāciju.
Pēc precīzākas informācijas saņemšanas "Lattelekom" turpinās veikt sagatavošanās darbus, ka nodrošinātu numuru saglabāšanas pakalpojumus.
Kā ziņots, iedzīvotāji no 1.decembra var mainīt sakaru operatoru, saglabājot līdzšinējo telefona numuru. No mobilā tīkla var pāriet tikai uz citu mobilo tīklu, bet fiksētajā tīklā pāreja var notikt vienā numerācijas reģionā. Pieteikums par numura saglabāšanu ir jāiesniedz tam operatoram, pie kura iecerēts pāriet.
Joprojām nav atrisināts jautājums par informācijas sniegšanu Elektronisko sakaru direkcijai, taču šo problēmu plāno atrisināt Satiksmes ministrija. Tāpat "Lattelekom" un "Baltkom" vēl nav vienojušies par savstarpējiem norēķiniem.