Numura saglabāšanas pakalpojums kopš decembra vidus nodrošināts 65 nu jau bijušajiem SIA "Lattelekom" klientiem, kas vēlējās pāriet pie "Baltkom", saglabājot savu numuru.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Trešdien numura saglabāšana nodrošināta vēl 29 klientiem, līdz ar to kopumā kopš 20.decembra šāda iespēja tika nodrošināta 65 lietotājiem, informē "Lattelekom" preses sekretāre Maija Celmiņa. Vēl viena numura "pārnešana" paredzēta 11.janvārī.

Kopumā no "Baltkom" saņemti iesniegumi par 405 numuriem, taču pārējie nosūtīti atpakaļ informācijas precizēšanai. "Lattelekom" skaidro, ka abonentu datos tika atklātas kļūdas un nebija iespējams veikt klientu identifikāciju.

Pēc precīzākas informācijas saņemšanas "Lattelekom" turpinās veikt sagatavošanās darbus, ka nodrošinātu numuru saglabāšanas pakalpojumus.

Kā ziņots, iedzīvotāji no 1.decembra var mainīt sakaru operatoru, saglabājot līdzšinējo telefona numuru. No mobilā tīkla var pāriet tikai uz citu mobilo tīklu, bet fiksētajā tīklā pāreja var notikt vienā numerācijas reģionā. Pieteikums par numura saglabāšanu ir jāiesniedz tam operatoram, pie kura iecerēts pāriet.

Joprojām nav atrisināts jautājums par informācijas sniegšanu Elektronisko sakaru direkcijai, taču šo problēmu plāno atrisināt Satiksmes ministrija. Tāpat "Lattelekom" un "Baltkom" vēl nav vienojušies par savstarpējiem norēķiniem.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form