Arī šogad, tāpat kā iepriekšējos divos gados, par tautā mīlētāko preču zīmes "Kvalitatīvs produkts Latvija" jeb tā sauktās "zaļās karotītes" produktu atzīta SIA "Lāči" ceptā "Īstā rupjmaize".
Otro vietu aptaujā "Tautā mīlētākais produkts 2004" ieguva AS "Rīgas piensaimnieks" ražotais persiku jogurts "Zilonītis", bet trešo vietu aptaujā ieņēma AS "Trikātas siers" ražotais Krievijas siers.

Pirmās vietas ieguvēju šodien notiekošajā preču zīmes trīs gadu jubilejas pasākumā sveica valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga, kura kopš pagājušā gada kļuvusi par Latvijas lauksaimniecības un pārtikas produktu tirgus veicināšanas programmas patronesi.

Savukārt par draudzīgāko "zaļās karotītes" produktu tirgotāju šogad tika atzīta SIA "Elvi grupa". Pērn šis tituls tika piešķirts "Rimi".

Tautā mīlētākie produkti tika noteikti, saskaitot balsošanas anketas, kuras dažādos tematiskos pasākumos gada laikā aizpildījuši "zaļās karotītes" atbalstītāji no visas Latvijas. Draudzīgāko produktu tirgotāju savukārt noteica "zaļās karotītes" produktu ražotāji.

Mārketinga padome "zaļo karotīti" izveidoja 2001.gadā. Tā tika veidota, lai norādītu kvalitatīvus produktus, kuros ir vismaz 75% Latvijā audzētu pamatizejvielu.

Ņemot vērā Eiropas Komisijas aizrādījumus, "zaļās karotītes" veidols un oficiālais apzīmējums šā gada 1.maijā tika mainīts no "Kvalitatīvs Latvijas produkts" uz "Kvalitatīvs produkts Latvija". Līdz ar to vārds "Latvija" tiek lietots kā informatīva norāde produkcijas izejvielu un ražošanas izsekojamības apliecināšanas kontekstā.

Pašlaik ar preču zīmi apzīmēti 27 ražotāju 165 produkti.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!