Projektu atbalsta
Foto: DELFI, Kārlis Dambrāns

"Renault CAPTUR" hibrīds – auto, kas ļauj justies labi


Nav daudz automobiļu, kas tik vienkārši ļauj justies labi. "Renault CAPTUR E-TECH Plug-in Hybrid" tāds ir – kluss, ar pārdomātu, intuitīvu un ērti lietojamu vadību un tehnoloģijām, kas nodrošina komfortablu braucienu gan vadītājam, gan pasažieriem. Ideāli piemērots tiem, kas meklē izdevīgu, videi draudzīgu un mūsdienīgu risinājumu saviem ikdienas un brīvdienu braucieniem.

Pārdomātie tehnoloģiskie risinājumi vienkārši ļauj iekāpt un baudīt braucienu. Īsu vai garu, pilsētas ielās braucienā uz biroju vai lauku ceļos, dodoties uz brīvdienu namiņu, elektriskajā režīmā vai ar iekšdedzes dzinēju – tas nepievils. “CAPTUR” ļaus aizmirst pasauli ārpusē un palīdzēs netraucēti doties ikdienas gaitās vai piedzīvojumos.

“Renault CAPTUR” ir vidēji liels apvidus auto ar nepieredzēti augstu ikdienas komforta līmeni savā klasē, taču galvenā šī auto burvība slēpjas tā tehnoloģijā. Šis E-TECH spraudņa hibrīds nemanāmi apvieno divas galvenās tehnoloģijas – elektromotora jaudu un komfortu ar iekšdedzes dzinēja lielo kilometrāžu. Hibrīda tehnoloģija sniedz visas priekšrocības un ļauj automobiļa dzinējiem darboties 15 dažādās kombinācijās. Turklāt tas viss notiek nemanāmi, bez lietotāja iesaistes. Protams, vadītājs var izvēlēties īpaši pielāgotus braukšanas režīmus, piemēram PURE, kas ļaus braukt, izmantojot tikai elektromotoru, vai SPORT, kas apvienos visus motorus, lai nodrošinātu maksimālu dinamiku un braukšanas prieku.

Ikdienas gaitām pilsētā un brīvdienām laukos

E-TECH tehnoloģijā izmantoti trīs motori. Pirmkārt, 1.6 litru iekšdedzes dzinējs, kas īpaši optimizēts darbam hibrīda režīmā, lai nodrošinātu vismazākos iespējamos izmešus un maksimālu efektivitāti. Tam pievienots ir elektromotors, kurš kalpo kā starteris, lai nemanāmi iegrieztu iekšdedzes dzinēju un reģenerētu enerģiju, samazinot ātrumu. Trešais ir piedziņas elektromotors, kas nodrošina maksimālu dinamiku un bezizmešu braukšanas režīmu.

Lietojot tikai elektrisko piedziņu, kad darbojas tikai elektromotors, iespējams nobraukt līdz 50 kilometriem lielu attālumu ar ātrumu līdz 135 km/h. Savukārt pilsētas režīmā ar pilnībā uzlādētu akumulatoru iespējams nobraukt 65 kilometru distanci.

Uzlādējamā hibrīda būtiskākā priekšrocība ir iespēja apvienot elektrisko režīmu un iekšdedzes dzinēja priekšrocību. Vidējais autobraucējs nenobrauc vairāk kā 50 kilometrus dienā, kas nozīmē – ikdienas gaitās "CAPTUR E-TECH" var lietot tikai elektriskajā režīmā. Tas ļaus baudīt klusumu, dinamiku un pilnībā samazināt CO2 izmešus. Uz darbu, veikalu vai citās ikdienas gaitās var braukt komfortabli un videi draudzīgā režīmā. Lai automobili pilnībā uzlādētu, pietiek vien ar 3 līdz 5 stundu uzlādi, turklāt to iespējams pieslēgt arī mājas elektrības tīklam. Tātad vismaz darba dienās auto iespējams lietot pilnībā elektriskajā režīmā.

Ja būs nepieciešams doties tālākā izbraukumā, distanci nodrošinās iekšdedzes dzinējs. Spraudņa hibrīds tiešām apvieno labāko no abām tehnoloģijām – tīru vidi ikdienā un maksimālu nobraukumu brīvdienās. Tāpat “Renault” grupas lielā pieredze ar plašo automobiļu klāstu ļāvusi automobilī apvienot augstākās tehnoloģijas un pieejamu cenu, turklāt nezaudējot braukšanas baudu un lietošanas komfortu.

Vadītājam un pasažieriem ērts brauciens

“CAPTUR” aprīkots ar visām mūsdienām atbilstošajām tehnoloģijām, kas palīdzēs vadītājam un pasažieriem baudīt braucienu. Protams, auto nodrošina arī izcilu aktīvo un pasīvo drošību. Tas neļaus nejauši izbraukt no joslas, kā arī nodrošinās automātisku bremzēšanu ārkārtas situācijā. Braukšanas režīmu maiņai, automobiļa konfigurācijas pielāgošanai un citām infoizklaides funkcijām pieejams liels 10 collu skārienjutīgais ekrāns, kas nodrošina ērtu vadību. Tāpat košs un multifunkcionāls displejs atrodams mērinstrumentu panelī. Tajā iespējams norādīt vēlamo informāciju, turklāt tas mainās atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma, izceļot būtiskāko informāciju visos apstākļos.

Runājot par visiem apstākļiem – “CAPTUR” lieliski jūtas Latvijas ceļos un pat neceļos. Tas ir stingrs, bet nav ciets un nodrošina komfortablu un paredzamu gaitu un precīzu vadāmību. Netipiski šāda tipa automobilim, tas nodrošina arī izcilu dinamiku SPORT režīmā, jo apvieno iekšdedzes un elektromotoru jaudu zibenīgam paātrinājumam. Lai arī šis nav pilnpiedziņas auto, tas nodrošina uzticamu caurgājamību pat visai nelāgos lauku ceļos.

Būtiskākās CAPTUR E-TECH īpašības:

  • bezizmešu režīms lietojot elektromotora piedziņu
  • dinamika un gaitas komforts
  • modernākās drošības tehnoloģijas
  • Apple CarPlay un Android viedtālruņu savienojamība
  • komforts un ergonomika
  • elektromotora un iekšdedzes dzinēja plašās iespējas

Cena no 29 900 eiro



Projekta veidotāji: saturs – DELFI Brand Studio, foto – Kārlis Dambrāns, dizains – Inga Čujevska, izstrāde – Karina Sabecka, redaktore – Kristīne Melne, projekta vadītājs – Ēriks Radželis.
Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.