Foto: Publicitātes attēls
Ja ir kāds vārds, kuru varam lietot, apzīmējot augstāko pārliecinošās komunikācijas formu, tad prātā nāk "lobijs" un "lobists". Latvijā gan vairāk lietojam terminu "interešu pārstāvniecība", kas faktiski ne ar ko neatšķiras no lobija, jo tā galvenais mērķis tāpat ir panākt savas pārstāvētās puses interešu ievērošanu. "Diena pēc" studijā pirmo reizi cilvēks, kurš nevairās tikt saukts par lobistu, jo viņa uzdevums ikdienā ir pārstāvēt 19 lielas farmācijas kompānijas sarunās ar politikas veidotājiem. Kā viņš to dara un ar kādiem panākumiem – par interešu pārstāvniecības tematu stāsta Starptautisko inovatīvo farmācijas firmu asociācijas vadītājs Valters Bolēvics. 29.06.2020. epizode.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!