Īsā saruna ar Aigaru Stankēviču, "Latvijas mediji" valdes locekli. Sākot ar nelielu ieskatu preses reklāmas vēsturē – no 48% mediju tirgus daļas, līdz 37 miljoniem eiro reklāmas apgrozījumā tās augstākajā punktā šajā gadsimtā, un kas šobrīd notiek ar šīs preses patēriņu. Klausoties uzzini, vai patiešām šajās dienās ir samazinājusies lasīšana, ja jā, tad kāpēc, un cik nozīmīgi preses izdevumiem ir galvenie transporta mezgli. 16.04.2020. epizode.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit