E17: TV ziņu skatīšanās apjomi samazinās, martā visām nozarēm reklāmas aktivitāšu izmaiņas
Delfi
"Mārketings pret Covid-19" nirst dziļāk pašos svaigākajos TV auditorijas datos, kopā ar "Kantar" mediju pētījumu vadītāju Oskaru Rumpēteru – minūtes, tūkstoši, raidījumi. Apskatīti arī pirmie marta reklāmas apjomi – radio, presē, vides reklāmā un TV, gan kopējais reklāmas gadījumu skaits, gan lielākās nozares. 23.04.2020. epizode.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit