Foto: AP/Scanpix

Latvijā ir gana daudz pasaulslavenu zīmolu veikalu un ēdināšanas iestāžu. Starp tiem ir pirms 30 gadiem Rīgā ienākušais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls "McDonald's", starptautiski zināmie modes zīmoli "Zara", "H&M" un citi. Tomēr ir daži tuvējās valstīs plaši pārstāvēti zīmoli, kas uz Latviju un Baltiju kopumā tuvākajā laikā negrasās nākt. "Delfi Bizness" vaicāja ekspertiem, kā notiek pasaulē zināmu kompāniju ienākšana jaunā tirgū, un pašiem uzņēmumiem, lai noskaidrotu, vai varam ko nebijušu drīzumā sagaidīt Latvijā.

Tuvākais "Starbucks" – Polijā

Viens no zīmoliem, kura Latvijā, visticamāk, tuvākajā laikā nebūs, ir pasaulē lielākā kafejnīcu ķēde "Starbucks".

Šai ASV 1971. gadā dibinātajai kompānijai šobrīd ir vairāk nekā 30 tūkstoši kafejnīcu vairākos desmitos valstu visā pasaulē. Baltijas valstīm tuvākās ir divas "Starbucks" kafejnīcas Polijā un trīs – Zviedrijā.

Līdz Krievijas sāktajam pilna mēroga militārajam iebrukumam Ukrainā 2022. gada februārī 130 "Starbucks" kafejnīcas bija atrodamas arī Krievijā. Tā paša gada martā "Starbucks" savu darbību Krievijā apturēja, bet maijā paziņoja par aiziešanu no šī tirgus. 2022. gada augustā "Starbucks" pārdeva visas savas Krievijas kafejnīcas vietējam reperim Timati. Agrākās "Starbucks" kafejnīcas tika pārdēvētas par "Stars Coffee", sniedzot ļoti līdzīgu piedāvājumu, kāds atrodams "Starbucks".

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!