Ziņots, ka SIA "Dienas mediji" ir iegādājusies žurnāla "Sporta Avīze" zīmolu un dizaina paraugus no SIA "Mediju Nams" un pārņems tā izdošanu no nākamā gada 1. janvāra, bet līdz gada beigām žurnāla izplatīšanu turpinās iepriekšējais izdevējs sadarbībā ar "Dienas medijiem".
"Prātā šobrīd nāk vienas vienīgas klišejas, tāpēc es labāk pa tiešo un bez mākslīgiem saldinātājiem: šī ir mana pēdējā "Sporta Avīzes" redaktora sleja. Un šis ir pēdējais "Sporta Avīzes" rudens. Ja pacients būtu aizgājis no vecuma un slimībām, pieņemt to kā neizbēgamu dzīves cikla sastāvdaļu būtu vieglāk, bet tagad... Ir skumji," oktobra numura redaktora slejā raksta Jurisons. "Drukāta ikdienas sporta izdevuma mums nav jau sen, arī iknedēļas žurnāls savulaik neizturēja informācijas laikmeta zonas presingu, un nu, sākot no janvāra – tiks apglabāts arī mēneša izdevums. Tālāk mūsdienu sporta vēsturi nākamajām paaudzēm specializētā formātā ikdienā dokumentēs tikai internets."
"Mēģinot noformulēt īsi un maksimāli korekti: izdevēja rīcība aizvadīto dažu nedēļu laikā, kad tika izšķirts ne tikai "Sporta Avīzes" liktenis šeit, bet arī iespējas turpināt dzīvi kādā citā vietā vai veidā, man nav atstājušas ne mazākās motivācijas paliekas šajā konkrētajā vietā vēl ieguldīt savu laiku un darbu. Manuprāt, šajos apstākļos šāda paiešana malā no manas puses ir tikai godīga gan pret sevi, gan jums, gan "Sporta Avīzes" reputāciju. Jo neko labu es nevarētu, bet sliktu – negribu taisīt," norāda Jurisons.