Foto: AP/Scanpix
Starptautiskā olimpiskā komiteja (SOK) ir apmierināta ar Pjhončhanas gatavošanos 2018. gada ziemas olimpiskajām spēlēm, taču vēlētos aktīvāku četrgades lielākā sporta notikuma reklamēšanu, pēc kārtējās vizītes Korejā atzinusi SOK koordinācijas komisija.

"Starptautisko federāciju pārstāvji, ar ko esmu runājusi, ir apmierināti ar progresu, kas apstiprina, ka spēļu orgkomiteja strādā pareizajā virzienā," portāls "insidethegames.biz" citē SOK koordinācijas komisijas vadītāju Gunilu Lindbergu. "Svarīgs pasākums, kas pacēla gaidāmo spēļu publicitāti, bija fantastiskās svinības, atzīmējot gadu līdz spēlēm, ko man bija tas gods apmeklēt. Tāpat korejieši varēja sākt iegādāties biļetes uz olimpiskajām sacensībām - šis spēļu reklamēšanas darbs ir jāturpina un jāpaplašina, lai arēnas būtu pilnas ar aizrautīgiem faniem, kas atbalstīs sportistus."

"Kopš mūsu pēdējās tikšanās ir daudz kas panākts šai jomā, taču jums ir jāturpina darbs šajā laukā kā nacionālā, tā starptautiskā līmenī," norāda Lindberga.

Komisijas vadītāja uzsvēra, ka lielāka uzmanība jāpievērš dažādām detaļām un specifiskām darbības jomām, kas drīzumā kļūs īpaši aktuālas, - spēļu dalībnieku, komandu, viesu un līdzjutēju izmitināšana, ierašanās un atgriešanās mājās. "Tas nozīmē, ka Korejas komandai - spēļu organizatoriem, Gangvonas provincei un valdībai - tagad ir jāstrādā vēl ciešākā sadarbībā," saka Lindberga.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!