Pica

Septiņi dietologu 'melnā saraksta' ēdieni: kā tos pārvērst par veselībai draudzīgiem?
Foto: Shutterstock

Ir divi picas pagatavošanas paņēmieni: neveselīgais – pildījumā izmantojot lielu daudzumu piparotas salami desas un citu gaļas produktu. Un veselīgais – ar dārzeņiem. Tikai jāņem vērā, ka viena dārzeņu picas šķēle satur 285 kalorijas. Papildinot to ar svaigiem dārzeņu salātiem un kādu augli, iegūsi pilnvērtīgu pusdienu maltīti. Turklāt šāds produktu salikums ļaus tev uzņemt 20% no dienā ieteicamās kalcija devas (pateicoties sieram) un pieklājīgu olbaltumvielu daudzumu. Bet tā kā pica satur lielu piesātināto tauku daudzumu ( šķēle - aptuveni 5 g) un sāls, pietiks, ja mielosies ar to reizi nedēļā.

Source

Tasty

Tags

Diēta Saldējums Sarakstu karuselis Šokolāde Veselīgs uzturs Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form