Kartupeļi

Septiņi dietologu 'melnā saraksta' ēdieni: kā tos pārvērst par veselībai draudzīgiem?
Foto: Shutterstock

Šis ar cieti bagātais dārzenis nepelnīti tiek uzskatīts par neveselīgu. Bet viss tikai tāpēc, ka parasti to ēdam neveselīgi pagatavotu – ceptu lielā eļļas daudzumā, kartupeļu biezputrā ar saldo krējumu vai vārītā veidā, papildinot ar gaļas mērci vai karbonādes šķēli. Patiesībā kartupelis satur lielu daudzumu vērtīgu uzturvielu, piemēram, C vitamīnu ( 200 g kartupeļu satur 70% dienā ieteicamās normas), kāliju ( 25% no normas) un magniju ( 10%).

Vārīti kartupeļi, ja tos papildināsi ar svaigiem dārzeņu salātiem, palīdzēs stabilizēt asinsspiedienu un mazinās vēdera pūšanos. Vidēja lieluma kartupelis satur 160 kalorijas, tādēļ labāk baudi tos vārītā vai tvaicētā veidā.

Source

Tasty

Tags

Diēta Saldējums Sarakstu karuselis Šokolāde Veselīgs uzturs Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form