Kartupeļi

Septiņi dietologu 'melnā saraksta' ēdieni: kā tos pārvērst par veselībai draudzīgiem?
Foto: Shutterstock

Šis ar cieti bagātais dārzenis nepelnīti tiek uzskatīts par neveselīgu. Bet viss tikai tāpēc, ka parasti to ēdam neveselīgi pagatavotu – ceptu lielā eļļas daudzumā, kartupeļu biezputrā ar saldo krējumu vai vārītā veidā, papildinot ar gaļas mērci vai karbonādes šķēli. Patiesībā kartupelis satur lielu daudzumu vērtīgu uzturvielu, piemēram, C vitamīnu ( 200 g kartupeļu satur 70% dienā ieteicamās normas), kāliju ( 25% no normas) un magniju ( 10%).

Vārīti kartupeļi, ja tos papildināsi ar svaigiem dārzeņu salātiem, palīdzēs stabilizēt asinsspiedienu un mazinās vēdera pūšanos. Vidēja lieluma kartupelis satur 160 kalorijas, tādēļ labāk baudi tos vārītā vai tvaicētā veidā.

Source info

Tasty


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl

Dienas recepte
Nedēļas Top 10
Pregnancy widget logo Pregnancy widget logo
Aprēķināt
Norādi pēdējo mēnešreižu
pirmo dienu
Kļūda!
Lūdzu, norādiet korektu
datumu pagātnē.
Tasty iesaka