Diskutēs par lietotāja pieredzes nozīmi e-komercijā
Foto: Publicitātes foto

Trešdien, 23. martā, portālā "Delfi" tiešraidē norisināsies diskusija "Lietotāju pieredzes nozīme e-komercijā: pieredzes stāsti, tendences, izplatītākās kļūdas", kurā pieredzē un zināšanās dalīsies nozares eksperti un profesionāļi.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Diskusija norisinās Latvijas e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne 2022" ietvaros, un tās mērķis ir veicināt Latvijas e-komersantu izpratni un prasmes, veidojot un attīstot savas e-komercijas vietnes.

Straujajā e-komercijas attīstības ritmā komersantiem jāatceras ne tikai par pašu digitālo vietņu veidošanu, bet arī par klientu servisu, bet arī jāpievērš uzmanība tam, cik kvalitatīva lietotāja pieredze tiek nodrošināta svarīgākajos saskares punktos, kā dizains, maksājumi, piegāde un komunikācija. Tieši lietotāju pilnais pieredzes cikls ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas nosaka pircēju apmierinātību un vēlmi iepirkties konkrētajā e-veikalā.

Lai runātu par pilnu pircēja pieredzes ciklu, sākot no produkta izvēles brīža līdz pat produkta saņemšanai, diskusijā "Lietotāju pieredzes nozīme e-komercijā: pieredzes stāsti, tendences, izplatītākās kļūdas" piedalīsies:

  • Māris Kulikovskis, "Omniva" pārdošanas daļas vadītājs,
  • Mārtiņš Bērziņš, "Citadele" digitālās pieredzes attīstības daļas vadītājs,
  • Kārlis Blūmentāls, "Mozello" vadītājs,
  • Ilze Švarcbaha, "Teddy Tray" pārstāve.


Diskusiju vadīs Artis Ozoliņš.

Ekspertu saruna būs vērojama tiešsaistē portālā "Delfi" 23. martā plkst. 14.00-15.30. Tās laikā diskusijas dalībnieki vērtēs e-komercijas izaugsmi Latvijā, analizēs Latvijas e-veikalu lietojamības labos piemērus un biežāk pieļautās kļūdas, kā arī ieskatīsies jaunākajās tendencēs un inovācijās.

Ikvienam interesentam ir iespēja sūtīt savus jautājumus diskusijas dalībniekiem uz e-pastu jautajumi@delfi.lv.

Diskusija tiek rīkota kā viena no izglītojošām sarunām, kas norisinās Latvijas e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne" ietvaros. Par citām izglītojošajām sarunām iespējams uzzināt www.ekomercijaszvaigzne.lv.

"E-komercijas zvaigzne 2022" šogad norisināsies otro reizi, un balvas mērķis ir veicināt izpratni par e-komercijas iespējām un ieguvumiem Latvijas uzņēmēju un sabiedrības vidū. Pieteikt savu e-veikalu konkursam "E-komercijas zvaigzne 2022" iespējams līdz 8. aprīlim tīmekļvietnē www.ekomercijaszvaigzne.lv. Dalība konkursā ir bez maksas, un vienam interneta veikalam ir iespēja pieteikties 11 dažādās kategorijās, atbilstoši savas darbības jomai un mērogam.

Konkursa iniciatori un stratēģiskie partneri ir uzņēmumi Printful un Omniva; sadarbības partneri: Joom, Citadele, Rimi, LMT, Httpool, Mozello, Gemius, TestDevLab, RigaComm, Element Digital, Fantadroms; informatīvie partneri: Delfi, TV3 grupa, Ir Nauda, Kursors.lv, EHR.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

E-komercija
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form