Foto: Pexels
Biedrības "Latvijas Mediju ētikas padome" organizētajā vebinārā "Mediju ētika un korporatīvā atbildība" divu stundu garumā dažādi nozares eksperti skaidroja un diskutēja par nozīmīgiem mediju ētikas jautājumiem, tostarp mediju darbības organizēšanu, attiecībām ar auditoriju, sabiedrību kopumā u.c.

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas stāvokli saistībā ar Covid-19 izplatību un noteiktos pulcēšanās ierobežojumus, aprīlī un maijā paredzētie pirmā mediju ētikas mēneša pasākumi tika atcelti, tomēr mediju ētikas un darbības jautājumi nezaudē aktualitāti arī šobrīd. Kā norāda pasākuma organizatori, šajā nenoteiktības, neskaidrību un bažu laikā ir būtiski runāt par to, kādas ir mediju attiecības ar auditoriju, sabiedrību un arī iekšēji pašos medijos, organizējot savu darbu.

"Seminārā centīsimies skaidrot, kā mediju ētika un korporatīvā atbildība veido sazobes mediju uzņēmumu darbībā. Tas palīdzēs saprast, vai korporatīvās pārvaldības principi var sekmēt ētiskas mediju vides attīstību," norāda "Latvijas Mediju ētikas padomes" valdes priekšsēdētājs Jānis Lielpēteris.

Digitālā semināra "Mediju ētika un korporatīvā atbildība" programmā paredzēts:

10.00 - 10.15 Pasākuma atklāšana un moderatora Mārtiņa Dauguļa uzruna, "Latvijas Mediju ētikas padomes" pārstāvja ievadvārdi;

10.15 - 10.50 Ainārs Dimants (žurnālists, mediju pētnieks, Biznesa augstskolas "Turība" profesors un Komunikācijas zinātnes doktora studiju programmas "Komunikācijas vadība" direktors) veiktās izpētes "Kā sekmēt žurnālistu aizsardzību, saglabājot mediju uzņēmumu konkurētspēju?'' prezentācija, kurai sekos jautājumu un atbilžu sesija;

10.50 - 11.00 Pasākuma pirmās daļas noslēgums un tehniskais pārtraukums;

11.00 - 12.00 Diskusija "Vai mediju biznesā ir vieta mediju ētikai?". Diskusijā piedalās: Andris Grafs (Baltijas Korporatīvās pārvaldības institūta viceprezidents un vadītājs Latvijā), Anda Rožukalne (Rīgas Stradiņa universitātes asociētā profesore, Komunikācijas fakultātes dekāne, Komunikācijas studiju katedras vadītāja, bakalaura studiju programmas "Žurnālistika" vadītāja un mediju pētniece), Toms Ostrovskis (TVNET mediju grupas galvenais redaktors), Ainārs Dimants;

12.00 - 12.05 Pasākuma noslēgums.

Biedrība "Latvijas Mediju ētikas padome" dibināta 2018. gadā, apvienojoties kopumā 15 mediju nozares asociācijām un uzņēmumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!