Foto: LETA
Latvijas Mediju ētikas padome trešdien, 15. jūlijā, organizē digitālu semināru "Medijs kā sabiedrības sargsuns vai instruments interešu īstenošanai?". Semināram var sekot līdzi portālā "Delfi" video tiešraidē.

Seminārā divu stundu garumā dažādi nozares eksperti skaidros un diskutēs par nozīmīgiem mediju ētikas jautājumiem, tostarp mediju darbību un funkcijām, plašsaziņas līdzekļu attiecībām ar auditoriju, sabiedriskās domas ietekmēšanu un citiem.

"Tranformējoties mediju videi un mediju patēriņa paradumiem, ir svarīgi turpināt diskusiju par mediju lomu sabiedrībā. Tiešsaistes seminārā iepazīsimies ar veikto izpēti par mediju lomu sabiedrības infromēšanā un tās salāgošanu ar centieniem medijus izmantot interešu īstenošanai, kā arī minēto jautājumu pārrunāsim ekspertu lokā, cenšoties rast atbildes ne tikai par situāciju Latvijā, bet arī mediju nozares tendencēm pasaulē kopumā," iepriekš norādīja Latvijas Mediju ētikas padomes valdes priekšsēdētājs Jānis Lielpēteris.

Digitālā semināra "Medijs kā sabiedrības sargsuns vai instruments interešu īstenošanai" programma:

  • 10.00 – 10.25 Pasākuma atklāšana un moderatora Mārtiņa Dauguļa uzruna, Latvijas Mediju ētikas padomes pārstāvja ievadvārdi.
  • 10.25 – 11.05 Mārtiņa Kaprāna, Latvijas Universitātes Filozofijas un socioloģijas institūta pētnieka un Eiropas Politikas analīzes centra eksperta, veiktās izpētes "Medijs kā sabiedrības sargsuns vai instruments interešu īstenošanai'' prezentācija. Pēc prezentācijas sekos jautājumu un atbilžu sesija;
  • 11.05 – 11.15 Pasākuma pirmās daļas noslēgums un tehniskais pārtraukums.
  • 11.15 – 12.25 Diskusija "Medijs kā sabiedrības sargsuns vai instruments interešu īstenošanai". Diskusijā piedalās portāla "Delfi" galvenais redaktors Ingus Bērziņš, Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes emeritētā profesore un vadošā pētniece Skaidrīte Lasmane, žurnāliste, Latvijas Žurnālistu asociācijas valdes locekle Anna Platpīre un Kaprāns.
  • 12.25 – 12.30 Pasākuma noslēgums.

Latvijas Mediju ētikas padome dibināta 2018. gadā, apvienojoties kopumā 15 mediju nozares asociācijām un uzņēmumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!