Foto: Publicitātes foto
12. maijā, plkst. 11:00 norisināsies Mastercard un Finanšu nozares asociācijas organizētā diskusija par ilgtspējīgu iepirkšanos tiešsaistē. Diskusijas laikā nozares eksperti dalīsies ar padomiem par to, kā pircējiem veikt apzinātus, ilgtermiņā vērtīgus pirkumus un kāpēc tirgotājiem ir būtiski veidot atbildīgu piedāvājumu un pārdomātu preču piegādes stratēģiju.

Lai arī Latvijas iedzīvotāji arvien biežāk rīkojas kā viedpircēji un digitālie iepirkšanās paradumi ir attīstījušies, ir jāmācās veikt arī ilgtspējīgus pirkumus. Piemēram, izvēloties vietējo ražotāju preces un pakalpojumus, ikdienas pirkumus plānojot iepriekš, atbalstot ilgtspējīgi domājošu uzņēmumu darbību, pievēršot uzmanību preces sastāvdaļām un to izcelsmei, kā arī tam, cik ilgtspējīgi tiek iepakotas preces.

Diskusija būs pieejama skatītājiem Delfi TV platformā un #viedpircējs Facebook lapā. Diskusija par ilgtspējīgu iepirkšanos tiešsaistē tiek organizēta Mastercard un Finanšu nozares asociācijas informatīvās kampaņas #viedpircējs ietvaros, kuras viens no mērķiem ir informēt un izglītot iedzīvotājus par ilgtspējīgu iepirkšanos tiešsaistē.

Diskusiju vadīs: "Swedbank" Ilgtspējas attīstības vadītāja Latvijā Adriāna Kauliņa.

Diskusijā piedalīsies:

  • Biedrības "Zaļā brīvība" eksperte Selīna Vancāne;
  • "SEB banka" Ilgtspējas attīstības vadītājs Viktors Toropovs;
  • Virtuālā tirgus Svaigi.lv vadītāja Elīna Novada;
  • Latvijas Neredzīgo biedrības pārstāve Vlada Hmeļevska;
  • Pieklustamiba.lv pārstāvis Pēteris Jurčenko.

Par informatīvo kampaņu "#viedpircējs"

Šobrīd aizvien vairāk pircēju dod priekšroku norēķiniem un pirkumiem tiešsaistē, izmantojot dažādus modernus maksājumu rīkus. Lai mudinātu iedzīvotājus un uzņēmējus aktīvi izmantot e-komercijas risinājumus, vienlaikus veicinot zināšanas par digitālo drošību, ilgtspējīgu iepirkšanos, kā arī atbalstītu vietējo uzņēmējdarbību, Mastercard kopā ar Finanšu nozares asociāciju organizē informatīvu kampaņu "#viedpircējs". Tā norisināsies 2022. gada aprīlī un maijā. Kampaņas laikā galvenie sadarbības partneri — Latvijas bankas. Latvijas uzņēmēji ir laipni aicināti novērtēt e-komercijas un bezskaidras naudas priekšrocības, iepazīstoties ar kampaņas izziņas materiāliem esiviedpircejs.lv, #viedpircējs Facebook lapā un "Viedpircēja vēstniecībā".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!