Foto: Publicitātes foto
Izaugsmes programmas lekciju par dizaina domāšanas un vērtības piedāvājuma tēmu vadīja dizaina sprinta eksperte un inovāciju stratēģe Lonneke Bounzaijere (Lonneke Boonzaaijer)no Nīderlandes.

Viņa apskatīja šādus jautājumus:

  • Lietotājs ir karalis – kādēļ uz klientu orientēta pieeja un augsta risinājumu pielāgojamība ir svarīga?
  • Kas ir "lean startup" metode un kā to integrēt jaunu risinājumu radīšanā?
  • Kā definēt sava risinājuma vērtības piedāvājumu klientam?
  • Dizaina sprints – metode ātrai risinājumu prototipēšanai un validācijai;
  • Kā pārbaudīt vai lietotājiem patīk tavs produkts?


Par lektori: Lonneke Bounzaijere ir "The Sprint Agency" dibinātāja, kas pēdējo trīs gadu laikā veiksmīgi novadījusi vairāk nekā 40 dizaina sprintus, tostarp, tādos uzņēmumos kā "Roche", "Cern" un "Sanoma". Iepriekš Lonneke darbojās kā "lean startup" koučs un stratēģiskās attīstības plānotāja gan jaunuzņēmumos, gan korporācijās un dibinājusi divus jaunuzņēmumus. Plašā profesionālā pieredze palīdz Lonnekei daudzpusīgi skatīties uz uzņēmumu izaicinājumiem un likt lietā labākās metodes gan no korporatīvās, gan jaunuzņēmumu vides. Par savu misiju Lonneke uzskata iedvesmot cilvēkus domāt plašāk un iepazīt jaunus risinājumus caur kuriem panākt jaunu attīstības pakāpi gan uzņēmumiem, gan katram personīgi.

Vairāk par Izaugsmes programmu un pārējām lekcijām programmas rudens sesijā lasiet šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!