Svētku tirdzniecības jaunā realitāte. Ieraksts.
Foto: Publicitātes attēls

Svētku tirdzniecības periods laika posmā no Melnās piektdienas līdz Ziemassvētkiem gadiem ir bijis tirgotāju galvenais ienākumu avots. Tā laikā pircēji visā pasaulē ģenerē miljardus uzņēmumu apgrozījumā. Daļai uzņēmumu šis periods ir veidojis pat 60% no visiem gada ienākumiem.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Līdz šim viss bija vienkārši – tirgotājs izvēlējās preci, kas ir populāra, uzlika tai pievilcīgu cenu un gaidīja, kad ieradīsies pircēji. Tomēr 2020. gads ir atnesis jaunu realitāti.

Globālās pandēmijas dēļ daudzi tirgotāji ir spiesti aizvērt veikalus, citiem ir uzlikti klātienes pircēju skaita ierobežojumi, un cilvēku naudas tērēšanas paradumi ir daudz ciešāki nekā parasti.

Pievienojies "eCOM360" konferences bezmaksas vebināram 23. oktobrī pulksten 17.00 un uzzini, ko sagaidīt no tirdzniecības sezonas Covid-19 laikā un kā sagatavoties, lai šis jaunais periods būtu ienesīgs tavam uzņēmumam!

Vebināra programma:

Kā sasniegt cenas apzinīgos pircējus

  • E-komercijas stratēģija mobilajā vidē
  • Alternatīvi risinājumi preču piegādei pandēmijas laikā
  • Tirdzniecība publiskās e-komercijas platformās


Havard Stjernen | Skandināvijas, Benelux un Okeānijas reģiona vadītājs "Wish"

Jaunā “norma” daudzkanālu tirdzniecībā

  • Pircēju ekspektācijas no globāli veiktas aptaujas
  • Veiksmes stāsti, kā uzņēmumi ir adaptējušies krīzes laikā
  • Ieteikumi digitālajām reklāmas kampaņām


Alessandra Alari un Natasha Kosoglov | Meklētājprogrammas un Mobilās vides vadītājas "Google"

  • Miljards pircēju skārienu, klikšķu un preferenču
  • Pircēju trendi no tūkstošu e-veikalu vietņu izpētes
  • Top 5 prognozes svētku tirdzniecības sezonai


Femi Adeboye | Centrālās un Austrumeiropas reģiona e-komercijas stratēģijas konsultants "Salesforce"

Padomi mājaslapas darbības uzlabošanai

  • Kā interpretēt e-komercijas datus un pareizi rīkoties
  • Veidi, kā veicināt apmeklētāju konversiju digitālajās vietnēs


Gļebs Vrevskis un Reinis Groskops | Digitālā mārketinga departamenta vadītāji "Scandiweb"

"eCOM360" ir starptautiska konference, kuras laikā katru gadu Rīgā sastopami digitālās nozares eksperti un e-komercijas praktizētāji no pasaulslaveniem zīmoliem. Vairāk par konferenci vari uzzināt šeit.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form