Līdz šim viss bija vienkārši – tirgotājs izvēlējās preci, kas ir populāra, uzlika tai pievilcīgu cenu un gaidīja, kad ieradīsies pircēji. Tomēr 2020. gads ir atnesis jaunu realitāti.
Globālās pandēmijas dēļ daudzi tirgotāji ir spiesti aizvērt veikalus, citiem ir uzlikti klātienes pircēju skaita ierobežojumi, un cilvēku naudas tērēšanas paradumi ir daudz ciešāki nekā parasti.
Pievienojies "eCOM360" konferences bezmaksas vebināram 23. oktobrī pulksten 17.00 un uzzini, ko sagaidīt no tirdzniecības sezonas Covid-19 laikā un kā sagatavoties, lai šis jaunais periods būtu ienesīgs tavam uzņēmumam!
Vebināra programma:
Kā sasniegt cenas apzinīgos pircējus
- E-komercijas stratēģija mobilajā vidē
- Alternatīvi risinājumi preču piegādei pandēmijas laikā
- Tirdzniecība publiskās e-komercijas platformās
Havard Stjernen | Skandināvijas, Benelux un Okeānijas reģiona vadītājs "Wish"
Jaunā “norma” daudzkanālu tirdzniecībā
- Pircēju ekspektācijas no globāli veiktas aptaujas
- Veiksmes stāsti, kā uzņēmumi ir adaptējušies krīzes laikā
- Ieteikumi digitālajām reklāmas kampaņām
Alessandra Alari un Natasha Kosoglov | Meklētājprogrammas un Mobilās vides vadītājas "Google"
- Miljards pircēju skārienu, klikšķu un preferenču
- Pircēju trendi no tūkstošu e-veikalu vietņu izpētes
- Top 5 prognozes svētku tirdzniecības sezonai
Femi Adeboye | Centrālās un Austrumeiropas reģiona e-komercijas stratēģijas konsultants "Salesforce"
Padomi mājaslapas darbības uzlabošanai
- Kā interpretēt e-komercijas datus un pareizi rīkoties
- Veidi, kā veicināt apmeklētāju konversiju digitālajās vietnēs
Gļebs Vrevskis un Reinis Groskops | Digitālā mārketinga departamenta vadītāji "Scandiweb"
"eCOM360" ir starptautiska konference, kuras laikā katru gadu Rīgā sastopami digitālās nozares eksperti un e-komercijas praktizētāji no pasaulslaveniem zīmoliem. Vairāk par konferenci vari uzzināt šeit.