Pēc aptuveni septiņām dīkstāvē pavadītām stundām lidmašīnā saniknoti zemo cenu lidsabiedrības Ryanair pasažieri sarīkojuši pamatīgu jezgu, burtiski izlaupot uz lidmašīnas klāja esošos pārtikas un dzērienu krājumus.

Kā ziņo France 24, Ryanair reisā no Marokas uz Parīzi 11. janvārī kādam no pasažieriem bija kļuvis slikti, tādēļ piloti bija spiesti veikt nosēšanos Madridē. Tālāk lidmašīna, uz kuras klāja atradās 170 pasažieru, tika novirzīta uz Nantes lidostu Francijā, jo Parīzes Buvē lidostā nakts laikā ir spēkā pieļaujamā trokšņa ierobežojumi.

Uzzinājuši, ka viņiem lidmašīnā varētu nākties pavadīt pat 24 stundas, vairāki pasažieri sarīkoja pamatīgu traci un devās tukšot uz lidmašīnas klāja esošos pārtikas un dzērienu krājumus.

Kāds Nantes lidostas darbinieks nevaldāmo pasažieru rīcību pielīdzinājis pat ķīlnieku krīzei. "Viņi izlaupīja ēdienus, dzērienus (īpaši alkoholiskos), cigaretes un smaržas - vārdu sakot, visu, kas bija vērtīgs. Viņi pret lidmašīnu, apkalpes locekļiem un lidostas darbiniekiem izturējās vienkārši dzīvnieciski."

Tomēr pēc incidenta vairāki pasažieri steidzās savu itin neadekvāto rīcību pamatot.

"Neesmu ne zaglis, ne ķīlnieku ņēmējs. Mēs bijām pārguruši un vairs neizturējām, jo situācijas kontrole bija zem katras kritikas. Bijām izsalkuši un izslāpuši, turklāt neviens mums nesniedza nekādu informāciju," atzinis viens no pasažieriem.

"Ir skaidrs, ka pēc septiņām lidmašīnā pavadītām stundām paredzēto divarpus vietā cilvēkiem gribas ēst. Mēs gluži vienkārši darījām visu, lai to nokārtotu," piebildis kāds cits pasažieris.

Source

Travelnews

Tags

Ryanair
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form