Parūpējies par sevi un lūdz palīdzību

Mīļotais blakus dienu un nakti. Kā atpazīt kontrolējošu partneri un iegūt kāroto brīvību
Foto: Shutterstock

Saņemšanās nostāties pret kontrolējošu partneri var būt visai izaicinoša. Šajā laikā var ciest tavi ēšanas paradumi, miega režīms un emocionālā veselība, tāpēc ir ļoti būtiski krāt spēkus un par sevi īpaši rūpēties. Tad, ja būsi paēdusi, izgulējusies un atradīsi laiku cita veida rūpēm par sevi, piemēram, regulārām pastaigām, tev būs vairāk spēka cīnīties un atbrīvoties no kontroles. Centies pretoties arī neveselīgām sevis nomierināšanas metodēm, piemēram, alkohola lietošanai.

Tāpat saņemies, lai palūgtu palīdzību. Ja esi jau apzinājusi cilvēkus, kas varētu tevi atbalstīt, nebaidies lūgt palīdzību, tomēr negaidi, ka viss tiks atrisināts tavā vietā. Esi specifiska, runājot par to, kas tev nepieciešams. Ja cilvēks nav piedzīvojis to, kas pašlaik skar tevi, viņš nespēj iedomāties, kas varētu būt nepieciešams un kā tieši palīdzēt. Tava labākā draudzene nezinās, cik daudz tev nozīmē iespēja ar viņu kopā pasēdēt parkā uz soliņa, ja to nepateiksi. Draugi un ģimene būs gatavi tevi atbalstīt, bet tavs pienākums ir viņiem to palūgt.

Source

DELFI Viņa

Tags

Attiecības Emocionāla vardarbība Psihoemocionālā veselība Vardarbība
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form