Ēst bieži, bet mazās porcijās – tā ir galvenā devīze
Foto: PantherMedia/Scanpix

Tāpat kā veselīga ēšana, zināšanas par to, cik daudz ēdiena ir jāliek uz šķīvja, ņemot vērā katru produktu grupu, ir būtiskas svara zaudēšanas veicināšanā un normāla svara noturēšanā. Neapšaubāmi, ir jāseko līdzi tam, ko mēs ēdam, taču bieži vien svara pieaugums rodas no pārmērīgi lielām porcijām. Jāatceras, ka cilvēkam ir jāēd, lai dzīvotu, nevis jādzīvo, lai ēstu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Porciju kontrole pēc strukturēta, dietologa izstrādāta plāna attiecībā 2:1 ir ātrākais ceļš, lai zaudētu svaru. Ja, piemēram, ēdam gaļu vai zivi, tad salāti ir jāēd divas reizes vairāk. Vieglāk ir izvērtēt porciju lielumu, nevis skaitīt kalorijas.

Jāņem vērā, ka sievietes un vīrieša augumu attiecības atšķiras, tāpēc ir nesaprotami, kāpēc restorāni un kafejnīcas piedāvā vienāda izmēra porcijas gan sievietēm, gan vīriešiem. Rezultātā – bieži vien sievietes pārēdas, bet vīrieši paliek izsalkuši.

Ēst bieži, bet mazās porcijās – tā ir galvenā devīze
Foto: PantherMedia/Scanpix

Tags

Kartupeļi Pasta Rieksti Siers
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form