Nepieciešams kvalitatīvs miegs

'Presītes' vien nelīdzēs. Ieteikumi, kā atbrīvoties no mīlas rokturīšiem
Foto: Shutterstock

Tāpat kā jau nupat pieminētais stress, arī nepietiekams miega daudzums pastiprina kortizola ražošanu, kas, kā jau zinām, var novest pie svara pieauguma. Pētījumi liecina – cilvēki, kuriem trūkst miega, mēdz svērt vairāk un viņu ķermenī ir vairāk tauku nekā tiem, kuri ik nakti izbauda kvalitatīvu miegu.

Kāds pētījums, kurā piedalījās vairāk nekā tūkstotis cilvēku, kuru miega kvalitāte tika pētīta piecus gadus, rāda – tie, kuri naktī guļ mazāk nekā piecas stundas, sver vairāk, kā arī viņiem ir vairāk vēdera tauku nekā tiem, kas naktī guļ septiņas līdz astoņas stundas. Miega trūkums var būt saistīts ne tikai ar paaugstinātu aptaukošanās, bet arī cukura diabēta risku. Ja tevi jau krietnu laiku nomoka nekvalitatīvs miegs, bet nezini, kā to labot, vislabāk apmeklēt speciālistu.

Tags

Fiziskās aktivitātes Sports Fitness Sievietes veselība

Comment Form