Nepieciešams pilnvērtīgs uzturs

Nav šaubu, ka viens no, varētu teikt, vienkāršākajiem veidiem, kā atbrīvoties no mīlas rokturīšiem, ir lietot pilnvērtīgu uzturu, kas lielākoties balstīts uz graudaugu produktiem un ķīmiski neapstrādātu pārtiku. Visiem jau zināms, ka ķīmiski apstrādāta pārtika, piemēram, ātrās ēdināšanas našķi, saldumi un veikalā iegādājamās maltītes, kas tik vien kā jāuzsilda, nepavisam nenāk par labu veselībai. Ir pētījumi, kas rāda – cilvēkiem, kuri uzturā lieto ļoti daudz ķīmiski apstrādātas pārtikas, ir lielāks aptaukošanās un hronisku slimību risks, piemēram, cukura diabēta un sirds un asinsvadu slimību.

Iekļaujot uzturā vairāk dabīgu produktu – augļu, dārzeņu, riekstu, sēklu, lieso tauku un pilngraudu produktu –, vidukļa līniju būs iespējams samazināt krietni vieglāk. Tāpat maltīti, kas bagāta ar minētajiem produktiem, vislabāk gatavot pašam, nevis iegādāt gatavu, jo tikai tā tu vari zināt, kā ēdiens pagatavots. Dažādi pētījumi rāda – cilvēkiem, kas ikdienā regulāri lieto iepriekš sagatavotu ēdienu, ir vairāk tauku ķermeņa vidukļa daļā nekā tiem, kuri ikdienas maltīti gatavo paši.

Tags

Fiziskās aktivitātes Sports Fitness Sievietes veselība

Comment Form