Sportošana visām gaumēm: kā motivēt sevi kustēties vairāk
Foto: Noah Buscher / cc

Ja vēl tikai uzsāc sportiskas aktivitātes vai jau šobrīd dodies uz treniņu zāli, liec aiz auss vairākus veidus, kā ikdienā nedaudz viltīgā un gudrā veidā ieviest vēl vairāk kustības. Tas nenozīmē, ka trenažieru zālē dzīvosi katru dienu – drīzāk izvēlēsies nedēļu veidot, ņemot vērā vajadzību būt pēc iespējas aktīvākai, piemēram, izvēloties treniņus plānot nedēļas pirmajā pusē vai profesionāļa pavadībā.

Portālā "Rider's digest" norādīts, ka pamatā fiziskas aktivitātes sniedz neizmērojamu labumu veselībai, bet arī liek justies labi. Tāpēc nekritizē sevi, ja kāds treniņš neizdodas kā iecerēts vai tajā nespēj izpildīt vajadzīgo programmu – priecājies, ka vari kustēties un būt kaut nedaudz aktīva. Turklāt neskaitāmi cilvēki apgalvo, ka treniņa laikā vai pēc tā izjūt īstenu iedvesmu, piemēram, radošie cilvēki prātā apsver scenāriju vai dizaina idejas.

Izvēlies aktivitātes, kuras tev iet pie sirds

Jāatzīst, ka fiziskas aktivitātes aizņem pietiekami daudz laika, tāpēc dari to, kas tev arī patiesi patīk. Nav vērts skriet līdzi tendencēm un citiem cilvēkiem – ilgtermiņā tev būs grūti sevi motivēt, kā arī vēlamais rezultāts dažkārt izpaliks. Tāpēc, ja tev riebjas skriešana, izvēlies citus veidus, kā būt aktīvai. Tā vietā vari nūjot vai iet ātri, doties uz kardio vai spēka treniņiem. Tāpat nekaunies pamēģināt dažādus aktivitāšu veidus – nekad nevari zināt, vai iepatiksies bokss, riteņbraukšana vai tenisa nodarbības.

Aktivitātes kā ieradums

Zināms, ka regularitātei piemīt neizmērojams spēks. Tāpat ir ar regulāriem treniņiem, kas ideālā variantā kļūst par dzīves ieradumu, bez kā nav iedomājama tava ikdiena. Ja vēl esi ceļā uz to, nepārspīlē ar ķermeņa spiešanu, drīzāk izvēlies spert mazus soļus, piemēram, plānotājā atzīmē, ka katru pirmdienu un trešdienu dosies uz sporta zāli. Vēlāk, ja vēlies, pievieno citas dienas un aktivitāšu veidus. Ieradumam ir spēks, ja to patiesi veic, nevis izlaid katru otro treniņu.

Source

DELFI Viņa

Tags

Fiziskās aktivitātes Sports Trenažieru zāle Veselīgs dzīvesveids
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form